نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 اسفند 1398 - 08:57
در ارتباط با شیوع کرونا

نوای جنوب:فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان در این پیام از آحاد شهروندان ، اصناف ، کسبه و بازاریان که در راستای حفظ سلامت جامعه همکاری لازم را با مسئولین زیربط داشته اند تقدیر و تشکر نموده و نسبت به برخورد قاطع با اخلالگران عرصه سلامت و امنیت تأکید کرده است.





نوای جنوب:فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان : در خصوص حفظ سلامتی شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم

فرمانده ی انتظامی شهرستان دشتستان با صدور اطلاعیه ای از آمادگی کامل جهت اجرای برنامه های مصوب در شورای سلامت شهرستان دشتستان خبر داد.

در این پیام با اشاره به آمادگی یگان های انتظامی جهت امداد رسانی ، خدمات دهی و اقدامات جهادی در راستای سلامتی شهروندان تاکید گردیده که فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان به عنوان یکی از اعضای شورای سلامت آمادگی دارد با بسیج تمامی امکانات و بهره گیری از ظرفیت ها و با همکاری تمامی سازمان های ذی مدخل اقدامات پیشگیرانه را در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام دهد .

فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان در این پیام از آحاد شهروندان ، اصناف ، کسبه و بازاریان که در راستای حفظ سلامت جامعه همکاری لازم را با مسئولین زیربط داشته اند تقدیر و تشکر نموده و نسبت به برخورد قاطع با اخلالگران عرصه سلامت و امنیت تأکید کرده است.













کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سرهنگ آراوند

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار