کد خبر: 13109 ، سرويس: اخبار استان فارس
تاريخ انتشار: 11 اسفند 1398 - 05:55
فروش فوق‌العاده نوروزی جایگزین نمایشگاه‌های بهاره در فارس

نوای جنوب:معاون بازرگانی و امور اقتصادی سازمان صمت فارس گفت: طرح فروش فوق‌العاده به صورت گسترده توسط واحد‌های صنفی در استان فارس انجام می‌شود.

نوای جنوب:معاون بازرگانی و امور اقتصادی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: یکی از راهکار‌ها برای جبران لغو شدن نمایشگاه‌های بهاره، اجرای طرح فروش فوق‌العاده است که به صورت گسترده توسط واحد‌های صنفی در استان انجام می‌شود.

وحیدرضا محمودزاده افزود: تامین و عرضه کالا‌های اساسی و اقلام ضروری نوروز بدون مشکل انجام می‌شود و در حال حاضر سهمی که قرار بود در نمایشگاه‌ها عرضه شود در واحد‌های صنفی و فروشگاه‌های بزرگ انجام می‌شود.
او اظهارداشت: در صنوفی که بیشترین تقاضا را در میان مردم دارند مثل کیف، کفش، آجیل و پوشاک فروش فوق‌العاده انجام و با این شیوه به آرامش بازار کمک می‌شود.
معاون بازرگانی و امور اقتصادی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس تاکید کرد: هیچ مشکلی در استان برای تامین کالا‌های اساسی وجود ندارد و توزیع گسترده از نیمه دوم اسفند آغاز می‌شود.
سید محمود هاشمی، رئیس اتاق اصناف استان فارس گفت: فروشگاه‌هایی که قصد برگزاری فروش فوق‌العاده دارند باید از اتحادیه مربوطه مجوز دریافت کنند و در غیر این صورت مرتکب تخلف صنفی می‌شوند.
او با بیان اینکه با متخلفان مطابق قانون نظام صنفی برخورد می‌شود، افزود: ۱۶۰ ناظر افتخاری و ۱۶ بازرس رسمی تا ۲۰ فروردین سال ۹۹ بر بازار نظارت می‌کنند.
رئیس اتاق اصناف استان فارس به مردم اطمینان داده که هیچ کمبودی در بازار شیراز وجود ندارد و مردم می‌توانند با خیال راحت مایحتاج خود را تامین کنند.

رئیس اتاق اصناف استان فارس اعلام کرد: تمامی واحد‌هایی که فروش فوق‌العاده انجام می‌دهند باید تخفیفات واقعی را لحاظ کنند و با واحد‌ها و فروشگاه‌هایی که تخفیف کاذب داشته باشند، برخورد قانونی می‌شود.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/13109