نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 10 اسفند 1398 - 07:18

نوای جنوب:مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: شبکه برقرسانی به پمپاژ اب نخیلات دالکی،شبانکاره و ابپخش  بالای ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نوای جنوب:

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: شبکه برقرسانی به پمپاژ اب نخیلات دالکی،شبانکاره و ابپخش  بالای ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت   توزیع نیروی برق استان بوشهر، مهندس  مذکوری در بازدید از ایستگاه برق ۶۳ به ۲۰ کیلولت اتحاد دشتستان  افزود: پروژه یاد شده با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد تومان به طول ۱۵ کیلومتر  اجرایی شده که برق ایستگاه پمپاژ آب نخیلات را تامین خواهد نمود و با همکاری شرکت آب منطقه ای و سازمان جهاد کشاورزی استان منجر به مکانیزه نمودن آبیاری ۲۴۰۰ هکتار از نخیلات   می شود.

وی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان  در سال رونق تولید برای تحقق این موضوع گام‌های اساسی برداشته تا نیاز بخش‌های مختلف را تامین کند.

مهندس مذکوری ادامه داد: در صنعت برق مهم ترین اصل مصرف بهینه و تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان محترم هست که انتظار است  با همکاری آنان در مصرف بهینه برق این مهم در حوزه‌های مختلف فراهم شود.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نیز به سهم خود سعی دارد تا زیرساخت‌های متناسب با صنعت را در تمامی بخش‌ها فراهم نماید.

مهندس مذکوری اظهار  داشت: در این رابطه پروژه‌های زیرساختی صنعت برق در استان بوشهر با سرعت بسیار خوبی در حال اجرا است. ایشان در ادامه  همراه با مدیر عامل اب منطقه ای استان بوشهر از تاسیسات داخلی پمپاژ اب نیز بازدید و سازو کار تسریع در روند اجرایی پست زمینی و برقرسانی از خط یاد شده تدابیر لازم اندیشیده شد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار