کد خبر: 13030 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 07 اسفند 1398 - 15:07
بازار تجاری گناوه تعطیل شد

نوای جنوب:در پی تعطیلی مدارس و هجوم گسترده مسافران از سراسر کشور به بندر تجاری گناوه اتحادیه اصناف این شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بازار تجاری این بندر را که مشتریان زیادی از سراسر کشور دارد از روز چهارشنبه به مدت پنج روز تعطیل کرد.

نوای جنوب:

 

بازار تجاری گناوه تعطیل شد در پی تعطیلی مدارس و هجوم گسترده مسافران از سراسر کشور به بندر تجاری گناوه اتحادیه اصناف این شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بازار تجاری این بندر را که مشتریان زیادی از سراسر کشور دارد از روز چهارشنبه به مدت پنج روز تعطیل کرد.

  با توجه به اینکه شهرستان گردشگری گناوه درطول سال بویژه فصول پایانی سال و تعطیلات نوروز با ورود بی‌شمار هموطنان اقصی نقاط کشور مواجه می‌شود اتحادیه اصناف این شهرستان در نشست سه شنبه شب خود مصوب کرد که بازار این بندر برای جلوگیری از مسافرت ساکنان استان‌های درگیر با ویروس کرونا به این منطقه تعطیل شود.

 پس از اعلام تعطیلی مدارس و برخی مراکز دیگر برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، برخی هموطنان به جای اینکه در خانه‌ها بمانند راهی سفر شدند.

 یکی از نقاط که این روزها با ورود مسافر از استان‌های درگیر ویروس کرونا رو برو شده، بندر گناوه است که این روند موجب نگرانی و دغدغه گناوه‌ای‌ها از گسترش ویروس کرونا شده‌است.

رئیس اتاق اصناف گناوه گفت: به علت ورود گسترده مسافران استان‌های درگیر این ویروس به این شهرستان، بازار گناوه از ساعت ۲۲ سه شنبه شب ۶ اسفند تا  ساعت ۲۲ یکشنبه یازدهم اسفند ماه جاری تعطیل خواهد بود و از کسبه درخواست می‌شود برای جلوگیری شیوع ویروس این بیماری در شهر و حفظ سلامت و  جان شهروندان با این اتحادیه‌ها همکاری و مغازه‌های خود را باز نکنند.

سیدفخرالدین حسینی افزود: همه اتحادیه‌ها و اتاق اصناف نیز در این مدت تعطیل خواهند بود و کاسبان پس از این زمان، برای کارهای اداری به این اتحادیه‌ها مراجعه کنند.

وی بیان کرد: دست فروشان هم با اتحادیه‌ها همکاری و از فعالیت در این مدت پرهیز کنند.

بازار تجاری گناوه از بازارهای معروف و پرمشتری از نقاط مختلف کشور و یکی از نقاط گردشگرپذیر استان بوشهر است.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/13030