کد خبر: 13010 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 06 اسفند 1398 - 08:26
مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر با حضور كارمندان شركت توزیع نیروی برق استان بوشهر برگزار شد

نوای جنوب:مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر با حضور کارمندان شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برگزار شد

 

نوای جنوب:اردشیر مذکوری ضمن عرض تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر اظهار داشت: حضور و فعالیت بیش از 80 بانوی همکار که درصد قابل توجهی از کارمندان توانمند این شرکت می باشند  نشانگر نقش تاثیر گذار زنان در فعلیتهای شرکت و جامعه است

وی خاطر نشان کرد : حضور بانوان در  بدنه شرکت توزیع برق همواره در تحقق اهداف راهبردی مجموعه مشهود و قابل ستایش می باشد.

وی بیان کرد: بانوان همچنین به واسطه عزم و همت خود همواره در شرکت توزیع به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند در حوزه نیروی انسانی محسوب می‌شوند.

 مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با تاکید بر اعمال فرهنگ سازی در زمینه مدیریت مصرف اظهار داشت: با توجه به جایگاه بانوان و مادران در خانه، آنها می توانند در جهت مدیریت  مصرف  نقشی انکارناپذیر داشته باشند .

وی ادامه داد: مصرف برق خانگی در استان بوشهر چهار برابر متوسط کشوری است که با این میزان مصرف باید نگرش جدی در مصرف برق خانگی ایجاد شود. لذا از بانوان همکار تقاضا میشود با تاسی از تعالیم اسلامی و سیره ائمعه معصومین، در ترویج فرهنگ صحیح مصرف پیشقدم باشند و مدیریت مصرف را از منازل خود شروع و با اقدام عملی به سایر مردم و اطرافیان نیز گسترش دهیم.

مذکوری ادامه داد: استان بوشهر در تابستان گذشته عبوری موفق وبدون خاموشی از پیک بار تابستان داشت و برای تحقق این مهم در تابستان فرارو نیز تدابیر لازم پیش بینی شده است. که انشالله باتلاش صادقانه همکاران ساعی صنعت برق و همراهی هموطنان عزیز، تابستان ۹۹ را با کمترین خاموشی  سپری نماییم.

در این مراسم یکی از مداحان اهل بیت در وصف حضرت فاطمه مدیحه سرایی نموده و در ادامه یکی از روحانیون در این خصوص به سخنرانی پرداختند.

در پایان به مناسبت روز زن از بانوان همکار با اهدا لوح و تقدیم هدایایی تقدیر به عمل آمد 

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/13010