کد خبر: 13008 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 05 اسفند 1398 - 22:38
جانشین فرمانده انتظامی استان:
توقیف محموله 3 میلیاردی ماسک در "دشتستان ،برخورد جدی با احتکار کنندگان ماسک و اقلام ضدعفونی کننده

نوای جنوب:جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف 2 دستگاه خودرو سواری و کشف 480 کارتن ماسک به ارزش 3 میلیارد ریال در شهرستان "دشتستان" خبر داد.





نوای جنوب:   جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف 2 دستگاه خودرو سواری و کشف 480 کارتن ماسک به ارزش 3 میلیارد ریال در شهرستان "دشتستان" خبر داد.

   سرهنگ "حیدر سوسنی" با اعلام این خبر، گفت: مأموران انتظامی "دشتستان" پس از اطلاع از انبار و بارگیری کالای قاچاق توسط 2 دستگاه خودرو سواری در منزلی مسکونی در شهر "سعد آباد" با هماهنگی مقام قضائی از این منزل بازرسی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: در بررسی های انجام شده  از 2 دستگاه خودرو سواری پژو 405 که در آن منزل پارک بودند 480 کارتن  ماسک صورت هرکارتن حاوی 7 تیوپ ماسک صورت به مارک FREEMAN  ساخت کشور آمریکا کشف شد.

سرهنگ سوسنی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده 3 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه 2 دستگاه خودرو سواری توقیف و 2 متهم دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

 

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : با توجه به نگرانی های ایجاد شده در رابطه با شیوع ویروس کرونا و کمبود ماسک و اقلام ضد عفونی کننده ، متأسفانه عده ای سودجو و فرصت طلب با سوء استفاده از شرایط موجود تلاش می کنند ماسک و اقلام ضد عفونی کننده را احتکار کنند. لذا فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان شناسایی و برخورد با محتکران ماسک های بهداشتی و اقلام ضد عفونی کننده را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار داده است .

سرهنگ آراوند عنوان کرد : احتکار کالاهایی که سلامت شهروندان را تهدید کند خط قرمز این فرماندهی بوده و بصورت جدی مقا بله با احتکار را پیگیری کرده و با همکاری سایر دستگاه های مسئول با هرگونه سوء استفاده در اینخصوص برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شهروندان درخواست کرد هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص احتکار ماسک و اقلام ضد عفونی کننده را از طریق شماره تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/13008