کد خبر: 12982 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 04 اسفند 1398 - 16:17
صبح امروز
دیدار دکتر رضایی منتخب مردم دشتستان در مجلس با فرمانده انتظامی دشتستان +گزارش تصویری

نوای جنوب:منتخب مردم دشتستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان را در برگزاری انتخابات درخشان دانست .

نوای جنوب:دکتر ابراهیم رضائی :عملکرد پلیس دشتستان در انتخابات درخشان بود

منتخب مردم دشتستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان را در برگزاری انتخابات درخشان دانست .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، در روز یکشنبه چهارم اسفندماه ، دکتر ابراهیم رضایی منتخب مردم دشتستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به همراه اعضای ستاد ایشان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی دشتستان با سرهنگ فرهاد آراوند دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست دکتر ابراهیم رضایی کارنامه فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان را در تأمین و برقراری امنیت مطلوب در تمامی مراحل برگزاری انتخابات درخشان توصیف کردند و مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات شبانه روزی پلیس دشتستان ابراز کردند.

سرهنگ فرهاد آراوند در این دیدار با تقدیر و تشکر از حضور باشکوه ، معنادار و حماسی مردم در انتخابات ، آن را موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانستند و اظهار داشت رضایت شهروندان از عملکرد پلیس باعث افتخار و بزرگترین پشتوانه برای امنیت می باشد









لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/12982