کد خبر: 12957 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 03 اسفند 1398 - 21:42
ساعتی قبل صادر شد
پیام تشکر و قدردانی دکتر حاج غلامرضا مختاری از مردم شریف دشتستان*

نوای جنوب: اکنون که دلیر مردان و شیرزنان این خطه دلاورخیز و شهید پرور با حماسه حضور به تکلیف شرعی و عرفی خویش جامه عمل پوشانیده و دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دشتستان بزرگ ادا نموده اند،





نوای جنوب:پیام تشکر و قدردانی دکتر حاج غلامرضا مختاری از مردم شریف دشتستان*
 *من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق*
 *باعرض سلام و ادب خدمت مردم شریف و همیشه در صحنه دشتستان*
اکنون که دلیر مردان و شیرزنان این خطه دلاورخیز و شهید پرور با حماسه حضور به تکلیف شرعی و عرفی خویش جامه عمل پوشانیده و دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دشتستان بزرگ ادا نموده اند، اینجانب به عنوان خدمتگزاری کوچک برخود فرض می دانم  اولا: ضمن عرض تبریک به نماینده منتخب ومحترم مردم شریف دشتستان جناب آقای دکتر ابراهیم رضایی و عرض خدا قوت محضر سایر کاندیداهای محترم حضور کلیه شرکت کنندگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ارج گذاشته و زحمات بی وقفه هیات های محترم اجرایی و نظارت شهرستان دشتستان را پاس می دارم.
از همشهریان ارجمند و همسایگان محترم ستادهای انتخاباتی اینجانب که در ایام تبلیغات به علل گوناگون برای آنان مزاحمت ایجاد گردیده است عاجزانه امید عفو و بخشش دارم.
دوما:با کمال خشوع و خضوع از عموم دوستان، آشنایان، شخصیت های بزرگوار، اعضاء محترم ستادهای انتخاباتی اینجانب و اقشار مختلف جامعه شهری و روستایی اعم از آقا و خانم که در این امر مهم و انجام این تکلیف، حقیر را با آرا بی شائبه و بی پیرایه و به دور از هیاهو و غوغا سالاری و بدون چشم داشت همراهی نمودند تشکر می نمایم، همچنین درود و سپاس فراوان و تشکر قلبی خودم را به پیشگاه با عظمتشان تقدیم داشته و از این همه عنایت و لطف کریمانه ای که در حق اینجانب روا داشته اند مفتخر و سرافرازم.
ضمنا اعلام می دارم اینجانب در هر مقام و منصب و در هر مکانی که باشم در راه اعتلا و سربلندی این مرزو بوم و خدمتگزاری به مردم بزرگوار و غیور دشتستان کما فی السابق از هیچ کوششی فرو گذار نخواهم کرد ودر حد توان آماده خدمت و همکاری به هم شهرستانیهای عزیز خودم میباشم.
در پایان امید است که خداوند متعال توفیق عنایت فرماید تا بتوانم در اولین فرصت مناسب به زیارت یاران با وفا وگرانقدرم نائل و حضورا عرض ادب و ارادت نمایم.
صحت و سلامت و توفیقات روز افزون همگان را از خداوند یکتا و ائمه طاهرین(ع) مسألت دارم.
خداوندا توفیقم ده که از صراط مستقیم و سبیل الصالحین جدا نشوم که در این صورت تقدیر و مصلحت تو راس الخیر بندگی خواهد بود ....
*ارادتمند و دعاگوی شما، غلامرضا مختاری*

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/12957