کد خبر: 12941 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 03 اسفند 1398 - 13:02
صادر شد
اختصاصی/بیانیه شماره 5 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر(3/12/1398)

نوای جنوب:د ر این جا بر خود لازم می دانیم از درایت و روشنگری حضرت آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ی معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه ی محترم بوشهر، قدردانی نماییم که با مدیریت مطلوب فضای استان، زمینه این حضور و نتیجه ارزشمند آن را فراهم فرمودند.

 





نوای جنوب:بیانیه شماره 5  شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر(3/12/1398)
بسم الله الرحمن الرحیم
«الْيَوْمَ يَئِسَ الَّذِينَ كَفَرُواْ مِن دِينِكُمْ فَلاَ تَخْشَوْهُمْ وَاخْشَوْنِ »
حمد و سپاس بی قیاس به درگاه رب و ملک و اله الناس. درود وصلوات حضرت معبود بر حبیب حضرت مقصود، محمّد مصطفی(ص) و خاندان پاک آن« گزیده ی خدا ، از علی مرتضی و فاطمه ی زهرا تا خاتم سلسله ی اولیاء، امام مهدی موعود (ع) ناجی اهل ولا و منجی مردم دنیا. درود و رحمت و رضوان حق، هدیه به روان امام راحل عظیم الشّأن و استدعای علو درجات برای آن صاحب نفس مطمئنه و جمیع شهدای راه حقیقت و آزادی به ویژه شهیدان انقلاب اسلامی از آغاز نهضت تا امروز بالاخص سردار رشید سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای جبهه ی مقاومت اسلامی و آرزوی صحت و سلامت و طول عمر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای.
مردم بزرگ و انقلابی استان بوشهر، سلام و تحیات بی پایان الهی هدیه به شما که در حماسه دوم اسفندماه 1398 با عزم راسخ، ایمان به خدا و اراده ی انقلابی، پای به میدان حماسه نهادید و با حضور در شعب اخذ رأی، بار دیگر به فرمان رهبر بزرگوار انقلاب لبیک گفتید و نمایندگان انقلابی خویش را برگزیدید و برای یازدهمین دوره ی نمایندگی مجلس شورای اسلامی آنها را به وکالت خود راهی خانه ی ملت کردید. آفرین بر شما که با درایت و روحیه ی انقلابی به گزینش کاندیداهای انقلابی، از میان مجموعه ی انقلابیون همّت گماردید و در بهارآفرینی بهارستان یازدهم، تلاش جهادی خویش را مصروف داشتید. اجرتان با پروردگار بی نیاز و جانتان مشمول نوازش آن کریم بنده نواز. درود بر شما که با رأی قاطع خود به داوطلبان معرفی شده از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر، برگ زرّین دیگری را به اوراق کتاب افتخارات خود افزودید و از «حوزه ی بوشهر، گناوه و دیلم، آقای عبدالکریم جمیری؛ ازحوزه ی دشتستان، آقای ابراهیم رضایی؛ از حوزه ی دشتی و تنگستان، آقای غلامحسین کرمی؛ و ازحوزه ی کنگان دیر، جم و عسلویه:  جناب حجه الاسلام والمسلمین، آقای شیخ موسی احمدی» را مورد اعتماد خود دانستید و از جانب خود به مرکز تصمیم گیری کشور فرستادید تا آنچه دلخواه و صلاح شما و نظام اسلامی شماست پیگیری نمایند و نتیجه ی مطلوب آن را تقدیم شما مردم فهیم و رهبر خبیر و بصیر شما کنند.
شما مردم بزرگ و همیشه در صحنه ی استان بوشهر، پا به پای دیگر خواهران و برادران خود در اقصی نقاط میهن اسلامی، در این انتخابات سرنوشت ساز، نخست آری سبز مجدد خود را درآغاز چهل و دومین سالگی انقلاب پرشکوه اسلامی، با صدای رسا تکرار کردید و بر سینه ی شیطان بزرگ و ایادی شیطان صفت او دست رد زدید و کورسوی شیطنت شیادان را  خاموش کردید و دوم این که با انتخاب قوی زمینه را مهیا ساختید تا با تشکیل مجلس قوی و انقلابی، فرصت برای تشکیل دولت جوان و انقلابی فراهم شود و مردم از رنج ناشی از بی برنامگی و ناکاکارآمدی برخی، رهایی یابند و پیشرفت را در همه ی زوایای زندگی مخصوصاً در سفره و معیشت خود ببینند.
د ر این جا بر خود لازم می دانیم از درایت و روشنگری حضرت آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ی معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه ی محترم بوشهر، قدردانی نماییم که با مدیریت مطلوب فضای استان، زمینه این حضور و نتیجه ارزشمند آن را فراهم فرمودند.از ستاد انتخابات و مجریان محترم آن، شورای محترم نگهبان، خانوادهای معظم شهدا، روحانیت پرتلاش، دانشگاهیان و فرهنگیان و همه ی کشوریان و لشکریان و دیگر عوامل خدوم و دست اندرکار انتخابات صمیمانه تقدیر می کنیم. از همه ی نامزدهای محترم و هواداران پرتلاششان و نیز کاندیداهای منصرف به نفع نیروهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و حامیانشان که در خلق این حماسه ی بزرگ نقش اساسی را ایفا کردند، بسیار سپاسگزاریم و از درگاه کردگار یگانه عزت و سلامت روزافزونشان را خواهانیم.
اما شما چهار بزرگواری که مردم صبور و انقلابی استان بوشهر با اعتماد به برنامه ها و راهکارها و شخصیت و تجربه و دانشتان، شما را به وکالت خود برگزیده اند؛ از امروز بار مسئولیت مضاعفی بر دوشتان سنگینی می کند. بار مسئولیت اعتماد کسانی که بر ساحل اقیانوسی از نعمت و بر پشت جهانی از ثروت نشسته اند. بر شماست که ضمن حضور در تراز نماینده ی کوشا و ولایی مجلس شورای اسلامی، آنی و کمتر از آنی این مردم حماسه ساز و پشتیبان خود را از یاد نبرید و گسترش زندگی و وسعت سفره و حفظ جان و رشد ایمانشان را از چشم دور ندارید. توسته ی  فرهنگ اسلامی، ایجاد اشتغال، پیشرفت دینمدار و دانش نهاد مردم وجهه ی همتتان باشد. مردم را برای خدا عزیز بدارید وجوانانشان را آنگاه که جوانمردانه می دویدند تا بر سبد رأی شما بیفزایند فراچشم آورید و میانسالان و پیرانشان را که به تأییدتان می کوشیدند از خاطر نبرید که عمر نمایندگی به تبع عمر جهان، کوتاه است. به فردای نمایندگی بنگرید که می خواهید در کنار مردم و با مردم باشید.
در پایان لازم است از همه ی اعضای محترم شورای ائتلاف در سراسر استان که با بردباری زایدالوصف، برای برگزاری این انتخابات باشکوه وقت عزیز خود را مصروف داشتند تا کار بدین خوبی، به پایان برسد، بسیار قدردانی می کنیم و از شما مردم بزرگ و بزرگان استان، به خاطر قصورهای پیش آمده در کار شورا، پوزش می خواهیم و از درگاه پروردگارمدیر ومدبّر عالم هستی، عاجزانه بخشایش می جوییم.
این پیروزی شیرین بر شما مردم عزیز و گزیدگان انقلابی شما مبارک باد.
                                والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
                              شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/12941