نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 اسفند 1398 - 01:02
رئیس آگاهی استان

نوای جنوب:این فرد با رفت و آمد در ساختمان گمرک به بهانه دیدار با رئیس و سایر مسولان گمرک توجه صاحبان کالا را به خود جلب کرده بود.

نوای جنوب:سرهنگ جوشن سهرابی افزود: در پی شکایت تعدادی از شهروندان گناوه‌ای به پلیس آگاهی در خصوص کلاهبرداری فردی با عنوان ترخیص کار گمرک، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان گناوه با همکاری پلیس آگاهی استان، در عملیاتی دقیق و هماهنگ، هویت فرد کلاهبردار را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر بیان کرد: پس از بررسی مشخص شد، متهم که اهل یکی از استان‌های مرکزی بوده به شهرستان گناوه مراجعه و پس از مدتی سکونت در این شهرستان به گمرک و دفاتر بازرگانی تردد می‌کند.

سهرابی گفت: این فرد از آنجایی که تا حدی با امور ترخیص کالا آشنایی داشت، سعی در جلب اعتماد صاحبان کالا می‌کند و در این زمینه خود را تاجر و شغلش را واردات و صادارت و از بستگان رئیس وقت گمرک گناوه معرفی می‌کند.

او تاکید کرد: فرد کلاهبردار با رفت و آمد در ساختمان گمرک به بهانه دیدار با رئیس و سایر مسولان گمرک توجه صاحبان کالا را به خود جلب می‌کند و پس از جلب اعتماد آن‌ها پنج نفر جهت ترخیص کالای خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن به وی مراجعه و با پرداخت حق الزحمه ترخیص کاری وعده ترخیص کالای آنان را در اسرع وقت با عنوان داشتن روابط با مسولان گمرک می‌دهد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر بیان کرد: این فرد پس از دریافت وجه چند روز با صاحبان کالا در ارتباط بوده و اعلام می‌دارد برای تسریع در کار باید به تهران برود و بعد از مدتی دیگر پاسخگوی آن‌ها نبوده  و به مکانی نامعلوم متواری می‌شود.

سهرابی گفت: با تلاش ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی، متهم در مخفیگاهش در شهر تهران، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کلاهبردار

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار