کد خبر: 12917 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 اسفند 1398 - 17:03
مسابقات ملی دوی صحرانوردی در هفته بوشهر برگزار می‌شود

مسابقات ملی دوی صحرانوردی در هفته بوشهر برگزار می‌شود





 

نوای جنوب:رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در خصوص برگزاری برنامه «دوی صحرانوردی رعد» ویژه هفته بوشهر با مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان بوشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.
 در این دیدار احمد بارگاهی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر از تمایل سازمان فرهنگی برای برگزاری برنامه‌های مشترک با ادارات و سازمان‌های بخش دولتی و خصوصی خبر داد و تاکید کرد: تلاش شده تا برنامه‌های روز بوشهر امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته و دارای نوآوری و خلاقیت باشد و در این راستا همه طرح‌های نوآورانه با استقبال این سازمان همراه خواهند شد.
بارگاهی با تاکید بر استقبال سازمان فرهنگی شهرداری از برگزاری این رویداد ورزشی تاکید کرد: حمایت از این رویداد بزرگ ملی که با حضور بازیکنان تیم ملی دو و میدانی کشور و همچنین ورزشکارانی از بوشهر و سایر استان‌های کشور و به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسعلی دلواری و شهدای مقاومت استان در هفته نکوداشت بوشهر برگزار می‌گردد، فرهنگ‌سازی در زمینه ایثار، شهادت و مبارزه با استعمار است.
گفتنی است، شرکت‌کنندگان در این مسابقه نوار ساحلی بوشهر را تا میدان شهید رئیسعلی دلواری طی کرده و در پایان به نفرات برتر این مسابقه جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد. همچنین از میان شرکت‌کنندگان نیز به قید قرعه جوایزی به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/12917