کد خبر: 12897 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 بهمن 1398 - 15:07
پایان کارگاه آموزشی و مشاوره ای " شناخت خود و مدیریت تله های روانی" در شهر وحدتیه+تصاویر

نوای جنوب: به همت مشاور اموربانوان شهردار وپس از برگزاری سه جلسه،کارگاه آموزشی و مشاوره ای " شناخت خود و مدیریت تله های روانی" در شهر وحدتیه به پایان رسید.

نوای جنوب:پایان کارگاه آموزشی و مشاوره ای " شناخت خود و مدیریت تله های روانی" در شهر وحدتیه

🌀🔵 به همت مشاور اموربانوان شهردار وپس از برگزاری سه جلسه،کارگاه آموزشی و مشاوره ای " شناخت خود و مدیریت تله های روانی" در شهر وحدتیه به پایان رسید.

🌀💢 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه این کارگاه آموزشی و مشاوره ای به همت وتلاش مشاور اموربانوان شهردار و همراهی وهمکاری مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه و درسه جلسه طی هفته های گذشته با تدریس همشهری و فرهیخته ارجمند و اندیشمند گرامی سرکار خانم دکتر مهتاب زارع با حضور بانوان و دختران همشهری علاقمند در محل سالن کنفرانس شهرداری برگزار و به اتمام رسید.

🌀🔵 در جلسه پایانی این کارگاه در روز دوشنبه ۲۹ بهمن ماه آقای کشاورز ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه طی سخنانی ضمن تقدیروتشکر از همت خانم کاووسی مشاور اموربانوان شهردار و حضور و تدریس خانم دکتر مهتاب زارع همچنین شهروندان و بانوان ارجمند، برگزاری اینگونه نشست ها وکارگاههای آموزشی و مشاوره ای را بسیار سودمند ومفید دانستند. ایشان ضمن تاکید بر لزوم قدرشناسی و قدردانی از افتخارآفرینان و اندیشمندان شهر،خانم دکتر مهتاب زارع را یکی از فرهیختگان و بزرگان علمی شهر وحدتیه دانستند که خدمت و تلاش وی موجب افتخار و مباهات است.

🌀💢 در ادامه خانم کاووسی مشاور اموربانوان شهردار وحدتیه نیز باتشکر از همکاری وهمدلی صورت گرفته درجهت برگزاری این کارگاه هدف از این دوره را تلاش و سعی در جهت شناخت بهتر افراد از خویش و شناخت تله ها و مشکلات زندگی بوده است.

🌀🔵 در پایان خانم دکتر زارع نیز طی سخنانی به اهداف برگزاری این کارگاه پرداخت و تصریح نمود: بیشتر تله ها و مشکلات روانی در سنین زیر ۵ سال پدید میاید که منشاء آن بزرگسالان خانواده است که در کنار آنها زندگی میکنند.
وی ادامه داد بانوان و دختران عزیز باید مشکلات خودرا با شناخت بهتر خویش برطرف کنند تا در آینده مادران بهتری برای فرزندان خودباشند.

🌀💢 در پایان به پاس قدردانی و سپاسگزاری از تلاش وهمت خانم دکتر زارع جهت برگزاری کارگاه آموزشی و مشاوره ای فوق ازجانب مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه،لوح تقدیری به وی اهداء گردید.





















لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/12897