کد خبر: 12760 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 22 بهمن 1398 - 13:53
آخرین خبر
خبر اختصاصی ونهایی آخرین تایید صلاحیت کاندیداها در استان بوشهر ،دو نفر دیگر تایید شدند +آخرین جزئیات

نوای جنوب:قائم مقام هیأت نظارت بر انتخابات استان بوشهر اظهار داشت: با اعلام رسمی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات 102 نفر در استان بوشهر به عنوان نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده اند.




نوای جنوب:خلیل رضایی بعد از ظهر روز سه شنبه  اظهار داشت: با اعلام رسمی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان، 102 نفر در استان بوشهر به عنوان نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده اند.به گزارش نوای جنوب

وی افزود: از مجموع 196 داوطلبی که برای حضور در این عرصه نام نویسی کرده بودند، 12 نفر قبل از اعلام رای هیات نظارت شورای نگهبان استان  انصراف و فقط 184 پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.
قائم مقام هیأت نظارت بر انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: پس از بررسی های انجام شده 97 نفر در دور اول و دوم موفق به تایید صلاحیت شدند .
رضایی ادامه داد: در ادامه و در مرحله سوم از میان افراد معترض به رد صلاحیت ، پنج نفر دیگر نیز صلاحیت آنها تایید شد تا در مجموع 102 نفر از چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر بتوانند با هم رقابت کنند.
وی با اعلام این که در مجموع 57 درصد از افرادی که برای یازدهمین دوره انتخابات در استان بوشهر نام نویسی کرده بودند، تایید صلاحیت شده اند، یادآور شد: 21 نفر در حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه، 22 نفر در حوزه دشتی و تنگستان، 23 نفر در حوزه دشتستان و 36 نفر در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم تایید صلاحیت شده اند.گزارش نوای جنوب می افزاید
قائم مقام هیأت نظارت بر انتخابات استان بوشهر ادامه داد: در آخرین فرصت برای تایید صلاحیت داوطلبین،روز گذشته خانم پاسالار از حوزه دشتستان و مهدی قلندر از حوزه دشتی و تنگستان موفق به تایید صلاحیت شدند.
رضایی عنوان کرد: از مجموع 102 نفر داوطلبی که تایید صلاحیت شده اند یک نفر به استان آذربایجان شرقی و یک نفر به استان فارس انتقالی گرفته و یک نفر نیز از استان تهران به استان بوشهر تغییر حوزه داده است.
وی در خصوص وضعیت تغییر حوزه های انتخابیه درون استانی نیز گفت: چهار نفر با درخواست رسمی خواستار تغییر حوزه انتخابیه خود شدند که شورای مرکزی هیات نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی با تغییر حوزه انتخابیه عبدااله نجفی اصل از حوزه بوشهر، گناوه و دیلم به حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان، احمد کمالی مطلق از حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم به حوزه انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه و محمدامین وارث از حوزه تهران به حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم موافقت و با درخواست علی افراشته برای تغییر حوزه انتخابیه از حوزه دشتی و تنگستان به حوزه بوشهر، گناوه و دیلم موافقت نکرد.
قائم مقام هیأت نظارت بر انتخابات استان بوشهر اظهار داشت: از روز چهارشنبه 23 بهمن ماه اسامی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به همراه حوزه انتخابیه آنها توسط فرمانداری های ده گانه استان بوشهر به اطلاع عموم می رسد و از روز پنج شنبه تبلیغات رسمی آغاز می شود.
لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/12760