کد خبر: 12751 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 بهمن 1398 - 23:10
دعوت رئیس شورای اسلامی شهر خارگ از مردم جهت حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نوای جنوب:: بهروز خواجه رئیس شورای اسلامی شهر خارگ با صدور پیامی ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی دشمن شکن و وحدت‌آفرین ۲۲ بهمن، حضور در این مراسم را زمینه ساز خلق حماسه ای ماندگار عنوان کرد .

 

 




نوای جنوب:

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : بهروز خواجه رئیس شورای اسلامی شهر خارگ با صدور پیامی ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی دشمن شکن و وحدت‌آفرین ۲۲ بهمن، حضور در این مراسم را زمینه ساز خلق حماسه ای ماندگار عنوان کرد .

متن پیام ایشان به شرح زیر است :

بسمه تعالی

براستی که فجر، سوگند همیشه پایدارخداوندگارکه نویدبخش پگاه روشن پیروزی است و در افق پیکار ومبارزه امت ما می درخشد .امسال در حالی چهل و یکمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عزیزمان را جشن می گیریم که داغی سردنشدنی بردلهایمان است .

خون به‌ناحق ریخته شده سردار شهیدمان حاج قاسم سلیمانی  در ابتدای گام دوم انقلاب اسلامی و حضور با عزت و با افتخار و بی نظیر امت بزرگ ایران در مراسم تشییع این سرداران مقاومت، بار دیگر این انقلاب الهی را بیمه کرد و قطعا آینده ای روشن تر از گذشته را رقم خواهد زد.

مردم متدین، مومن و انقلابی جزیره خارگ همچون تمامی ایرانیان، باغرور و افتخار آزمون پیش روی خود یعنی حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را به خوبی پشت سرخواهند گذاشت .

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن از مردم شریف ،ولایت مدار وهمیشه در صحنه جزیره خارگ دعوت می نمایم تا با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان های شهدای انقلاب، امام راحل ورهبرمعظم انقلاب تجدید میثاق نموده و هم صدا باسراسر کشور این اتحاد ملی  را به نمایش بگذارند.

 

                                                                                                                               بهروز خواجه

                                                                                                             رئیس شورای اسلامی شهر خارگ

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/12751