کد خبر: 12735 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 20 بهمن 1398 - 22:21
در حاشیه بازدید از پروژه ها
شهردار خارگ: رویکرد شهرداری در حل مشکلات شهر جهادی و دلسوزانه است +تصاویر

نوای جنوب:شهرداری خارگ در حاشیه سرکشی بر عملکرد واحد های اجرایی شهرداری عنوان کرد

نوای جنوب:عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ با همراهی مهدی بخشی عضو شورا ، آقایان حسن زاده و خجسته پور معاونین اجرایی و عمرانی مجموعه شهرداری با حضور در سطح شهر بر عملکرد خدمتگزاران واحد های اجرایی شهرداری نظارت نمودند .

در این بازدید آخرین روند بهسازی سنگ فرش و اصلاح شبکه فاضلاب بن بست شقایق ، نصب و جانمایی وسیله جدید بازی (قطار بازی کودک) واقع در پارک سیمرغ و بررسی راهکارهای کاهش ترافیک موجود در ورودی بازارچه میوه و تره بار مورد ارزیابی مدیریت شهری و هیئت همراه قرار گرفت .

شهردار خارگ در حاشیه این بازدید با خرسندی از اتمام عملیات اجرایی پروژه آتشنشانی و افتتاح این پروژه طی ۲۴ ساعت آینده افزود : پروژه احداث ساختمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری خارگ با وجود تمام سختی ها و محدودیت هایش به اتمام رسید .

شهردار خارگ در ادامه افزود : طی ۱۵ ماه تلاش و فعالیت شبانه روزی مدیریت ، کارکنان و عوامل عمرانی و با عنایت پروردگار متعال توانستیم یکی از نیازهای اساسی حوزه شهری را که بهره مندی از ساختمان آتشنشانی است عملی سازیم زیرا رویکرد شهرداری در حل مشکلات شهر جهادی و دغدغه مندانه است.

صفایی خاطرنشان کرد : نکته قابل توجه در خصوص افتتاح پروژه ساختمان آتشانی تجهیز به موقع این ساختمان بود. با توجه به محدودیت های اقتصادی حاکم بر جامعه که به نوعی گریبانگیر تمامی سازمان ها است با همت و پیگیری های فراوان بحث تجهیز ساختمان و خریداری خودروهای آتشنشانی را نیز به شکل درخوری به انجام رسانده و برای خدمت رسانی به شهروندان محترم آماده نماییم.

مدیریت شهری خارگ در پایان افزود : مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ در تلاش است تا با اجرای پروژه هایی از این دست ساختار عمرانی حوزه شهری را به صورت مستمر ارتقا بخشد .

 










لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/12735