کد خبر: 12730 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 بهمن 1398 - 18:46
بلاخره بنزین یورو ۴ به بوشهر رسید

نوای جنوب:به کفته این مقام مسئول، پس از توزیع بنزین یورو ۴ در شهرستان‌های جم، عسلویه و کنگان، حالا توزیع این سوخت در شهر بوشهر آغاز شده است.

نوای جنوب:.

توزیع بنزین یورو ۴ در جایگاه‌های توزیع سوخت شهر بوشهر آغاز شد.

 کیفیت بنزین توزیع شده در جایگاههای سوخت استان بوشهر یکی از انتقادات همیشگی رانندگان است که معتقدند بنزین استان های همجوار خصوصا فارس مسافت بیشتری را طی می کند.

در این بین سالهاست که خواسته هم استانی ها برای توزیع بنزین با کیفیت "یورو 4" مشابه بی پاسخ ماند و هربار مسئولان شرکت پخش فرآورده های نفتی وعده هایی را مطرح کرده که بی سرانجام بود، درحالی که کلانشهرها و اغلب مراکز استان ها از این بنزین برخوردار شدند.

حالا مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر خبر داده: پس از توزیع بنزین یورو ۴ در شهرستان‌های جم، عسلویه و کنگان، حالا توزیع این سوخت در شش چایگاه موجود در شهر بوشهر آغاز شده است.

مهرداد بیوکی که باشگاه خبرنگاران گفتگو کرده، افزود: روزانه ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در این شهر توزیع می‌شود.

او بیان کرد: اولویت ما در توزیع بنزین یورو ۴ که آلودگی کمتری نسبت به بنزین معمولی دارد، شهرستان‌های جنوبی جم، عسلویه و کنگان بود و بر همین اساس، ابتدا توزیع این نوع بنزین را در این شهرستان‌ها آغاز کردیم.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر ادامه داد: اکنون روزانه ۲۶۰ هزار لیتر بنزین یورو ۴ در این شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

بیوکی عنوان کرد: در نظر داریم این نوع بنزین را در شهرستان‌های دیگر هم توزیع کنیم.

او همچنین با اشاره به اینکه جایگاه توزیع بنزین عالیشهر به زودی بهره برداری می‌شود، افزود: این شهر با ۲۰ هزار نفر جمعیت جایگاه توزیع سوخت نداشت و حالا با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی جایگاهی در زمینی هزار و ۶۰۰ مترمربع ساخته شده و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر گفت: این جایگاه مخازنی با ظرفیت ذخیره ۱۵۰ هزار لیتر بنزین دارد و با سه سکو و ۲۴ نازل به مردم خدمت رسانی خواهد کرد.

در استان بوشهر ۶۵ جایگاه عرضه سوخت وجود دارد و روزانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بنزین و یک میلیون لیتر نفت گاز مصرف می‌شود.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/12730