کد خبر: 12650 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 بهمن 1398 - 14:46
ویژه‌برنامه «بوشهر، شهر دوستدار کودک»، میزبان خانواده‌های بوشهری+تصویر

نوای جنوب:نشست بررسی توانمندی‌ها و زمینه‌های همکاری دوجانبه با حضور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محل سازمان فرهنگی شهرداری برگزار شد.

نوای جنوب:
نشست بررسی توانمندی‌ها و زمینه‌های همکاری دوجانبه با حضور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محل سازمان فرهنگی شهرداری برگزار شد.
در این نشست احمد بارگاهی با تاکید بر لزوم همکاری و همفکری سازمان‌ها و موسسه‌های فرهنگی به‌منظور افزایش تاثیرگذاری برنامه‌های برگزارشده در سطح شهر، خاطرنشان کرد: همکاری بین دستگاه‌هایی که دغدغه‌های مشترک دارند، علاوه بر ایجاد هم‌افزایی و افزایش تاثیرگذاری برنامه‌ها برای مخاطبین، از موازی‌کاری و برگزاری برنامه‌های کم‌بازده جلوگیری می‌کند.
بارگاهی در ادامه تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن هفته نکوداشت بوشهر و تلاش سازمان فرهنگی شهرداری برای برگزاری برنامه‌هایی جامع و فراگیر در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در رده‌های مختلف سنی، امسال قصد داریم تا با همکاری و همفکری دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی و براساس نظرخواهی‌های صورت‌گرفته از خود شهروندان، مراسمی متفاوت و درخور شأن نام بوشهر برگزار کنیم. در همین راستا انتظار داریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به‌منظور برگزاری برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان در کنار سازمان فرهنگی شهرداری قرار بگیرد.
در ادامه این نشست، سمیه رسولی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری تنگاتنگ سازمان فرهنگی و کانون پرورش فکری در برگزاری برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان، بر لزوم گسترش این ارتباط تاکید کرد.
وی از همکاری این کانون با سازمان فرهنگی شهرداری برای برگزاری ویژه‌برنامه‌ای جذاب مختص رده‌های سنی کودکان و نوجوانان در هفته بوشهر خبر داد و تاکید کرد: برنامه‌ریزی این جشن بزرگ به‌زودی انجام شده و به برنامه‌های روز بوشهر سال جاری اضافه خواهد شد.
گفتنی است، ویژه‌برنامه «بوشهر، شهر دوستدار کودک» در حوزه کودکان 3 تا 7 ساله به همت سازمان فرهنگی شهرداری و با همکاری ادراه‌کل آموزش و پرورش بوشهر، سازمان بهزیستی، کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک استان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با برگزاری بازی‌های شاد کودکانه با حضور عمو کامبیز مربی ورزش و کودک، روز پنجشنبه مورخ 17 بهمن‌ماه از ساعت 18 در سالن دو هزار نفری فجر برگزار می‌شود. همچنین حضور در این ویژه‌برنامه برای خانواده‌هایی که کودکان سه تا هفت ساله دارند آزاد و رایگان است.








لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/12650