کد خبر: 12618 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 14 بهمن 1398 - 09:06
راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در شهرستان دیر

نوای جنوب:جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در روستای شهنیاء بخش بردخون شهرستان دیر خبر داد.

نوای جنوب:محمد حیدری بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در بخشداری بردخون، اظهار داشت:  با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و گزارش‌های مردمی تصمیم گرفتیم بیمارستان صحرایی را امسال در روستای شهنیاء مستقر کنیم تا به مردم این منطقه خدمت‌رسانی شود.

 جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر افزود: بخش‌های دایر شده در قالب این بیمارستان صحرایی شامل عمومی، اطفال، زنان، ارتوپد، دندان‌پزشکی، داخلی، جراحی سرپایی، مغز و اعصاب و روان‌پزشک، چشم‌پزشکی، تزریقات و داروخانه است که در قالب خدمات کلینکی و پاراکلینیکی به بیماران عرضه می‌شود.

وی اضافه کرد: این بیمارستان از 15 تا 17 بهمن در روستای شهنیاء فعالیت می‌کند و روزانه از ساعت 8 تا 14 به بیماران و نیازمندان خدمات بهداشتی درمانی ارائه می‌دهد.

رئیس شبکه بهداشت‌ودرمان شهرستان دیر گفت: بسیج جامعه پزشکی با همکاری نهادها و ادارات مرتبط در روستاها و مناطق محروم مستقر می‌شود و به مردم نیازمند خدمات ارائه می‌دهد.

احمد آخوندی بیان کرد: در چند سال گذشته بر اساس جمعیت، محرومیت و دوری از مراکز شهرستان‌ها و استان، بیمارستان‌های صحرایی در روستاها راه‌اندازی شده که 15 بهمن نیز بیمارستان صحرایی در روستای شهنیاء بخش بردخون راه‌اندازی می‌شود.

وی اضافه کرد: انتظار داریم همه مسؤولان در این کار خیر و عام‌المنفعه مشارکت کنند تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای به مردمی که نیازمند و محروم هستند، ارائه دهیم تا از رنج و نگرانی آنان کاسته شود.
بخشدار بردخون نیز گفت: این بیمارستان به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و مشارکت دستگاه‌ها و ادارات منطقه‌ای، شهرستانی و استانی در روستای شهنیاء راه‌اندازی می‌شود و امیدواریم که مردم از خدمات آن بهره‌مند شوند.

علی اخلاقی با تقدیر از همراهی و مشارکت همه دست‌اندرکاران، افزود: مردم ما شایسته خدمات هستند زیرا آنچه داریم از مردم است که انتظار می‌رود برای رضایت مردم این دیار آنچه در توان داریم به کار گیریم.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/12618