نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 بهمن 1398 - 07:56

نوای جنوب:انقلاب اسلامی در عصری به بار نشست که فرهنگ "استعمار " و "استکبار" برتمام جهان سایه افکنده بود و امام خمینی (ره) با الگوگیری از روش و منش پیامبر و انبیاء این انقلاب را به ثمر رساند.





نوای جنوب:هرچه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است . امام خمینی(ره)
ایام الله دهه فجر در حالی با یاد شهدا و گرامیداشت خاطرات حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز می شود که ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و اقتدار قرار دارد و به نگینی در میان کشورهای جهان تبدیل شده است.
هم اکنون ایران اسلامی در مقطع خاصی از تاریخ و تحولات جهانی و منطقه ای قرار دارد و این موقعیت سرنوشت ساز باعث شده تا ایام الله دهه مبارک فجر امسال از اهمیت بسیاری برخوردار باشد و این مهم ایجاب می کند که واقعیت ها، ریشه ها و آثار گوناگون انقلاب در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بیش از گذشته تبیین شود تا بتوانیم با برنامه ریزی حساب شده ارکان انقلاب را تثبیت کنیم.
انقلاب اسلامی ایران که با مشت‌های گره کرده و گام‌های استوار به ثمر رسید "انفجار نوری بود" که تلالو آن امروز مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و در سرزمین‌های اسلامی موجب بیداری اسلامی شده است.
انقلاب اسلامی در عصری به بار نشست که فرهنگ "استعمار " و "استکبار" برتمام جهان سایه افکنده بود و امام خمینی (ره) با الگوگیری از روش و منش پیامبر و انبیاء این انقلاب را به ثمر رساند.
بی تردید ۲۲ بهمن ماه ۹۶ برگ زرین دیگری در اوراق تاریخ خواهد بود و نمایشی بی مثال از پاسداشت ارزش های دینی و ملی و مانوری با شکوه از اقتدار و همبستگی مردم ایران اسلامی رقم خواهد خورد.
لذا اعضای شورای اسلامی شهر برازجان فرارسیدن دهه ی مبارک فجر و  چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر این مرز و بوم را به همه فجر ِآفرینان و مردم مومن شهر برازجان تبریک و تهنیت عرض می نمائیم، و آرزوی عزت، سربلندی و موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه  سلامتی وطول عمر مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای  را از خداوند سبحان خواستاریم.
رئیس واعضای شورای اسلامی  شهربرازجان



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
محراب بنافی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار