نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 بهمن 1398 - 13:58
به مناسبت دهه فجر انقلاب

نوای جنوب:در بهار آزادی و اقتدار میهن، به روح بلند امام امت و همه‌ی شهدای ‌راه عزت و اقتدار ایران عزیز درود می‌فرستیم و بر ادامه‌ی راه امام عزیز و تبعیت از فرامین ولی‌امر مسلمین عهدی دوباره میبندیم.





 

نوای جنوب:پیام تبریک شهردار برازجان به مناسبت فرا رسیدن دهه ی مبارک فجر*

والفجر!
سوگند به سپیده‌دم!
سوگند به لحظه‌ی حلول نور خورشید جهان‌افروز در امتداد ظلمت شب!
چه زیباست که در فرهنگ ما ایرانیان، دهه‌ی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را مصداق "فجر" دانسته‌اند. سرآغاز تابیدن نور قرآن بر شب تیره‌ی ایران عزیز. تبلور استقلال و آزادی میهن در سایه‌ی انقلاب شکوهمند اسلامی مردم خداجوی میهن.
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که حاصل خون هزاران زن و مرد خداجوی و عاشق ایران و در سایه‌ی رهبری حضرت امام خمینی (ره) بوده است، ودیعه‌ای الهی در دست نسل ماست و حفاظت از آن وظیفه‌ای بزرگ بر دوش ما. امید که حافظان لایقی برای دستاوردهای این انقلاب بزرگ و نظام مردمی باشیم.
حال که در آستانه‌ی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و در آغاز دهه‌ی مبارک فجر قرار داریم بر خود فرض میدانم به عنوان یک خدمتگزار کوچک مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مراتب تبریک خود را پیشکش ملت قهرمان ایران و مردم شریف استان زیبای بوشهر و بالاخص همشهریان عزیز برازجانی‌ام نمایم.
در بهار آزادی و اقتدار میهن، به روح بلند امام امت و همه‌ی شهدای ‌راه عزت و اقتدار ایران عزیز درود می‌فرستیم و بر ادامه‌ی راه امام عزیز و تبعیت از فرامین ولی‌امر مسلمین عهدی دوباره میبندیم.

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

 



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار