نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 10 بهمن 1398 - 17:40

نوای جنوب:آتش سوزی شناور لندیکرافت مارال با موفقیت و بدون تلفات جانی در بندر دیر مهار شد.

نوای جنوب: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با حضور به موقع نیرو‌های آتش نشانی بندر دیر و شناور‌های عملیاتی، آتش سوزی شناور لندیکرافت مارال با موفقیت و بدون تلفات جانی مهار شد.

سیاوش ارجمندزاده افزود: ساعت ۱۰:۵۷ صبح امروز( ۹ بهمن) شناور لندیکرافت مارال که در اسکله بندر دیر پهلو گرفته بود در تماس با برج کنترل ترافیک دریایی این بندر اعلام کرد شناور دچار آتش سوزی شده و در مهار آن ناتوان هستند.

او ادامه داد: بلافاصله تیم‌های عملیاتی از ساحل و دریا به موقعیت اعزام شدند و همچنین برای ایجاد امنیت بیشتر و کنترل شرایط، با حضور یگان حفاظت بندر دیر در موقعیت بلافاصله درهای ورودی به منطقه عملیاتی و اسکله‌های بندر بسته، و از تردد هرگونه خودرو و افراد جلوگیری شد، و با توجه به اینکه شناور حامل کانتینر‌های یخچالی خالی بود به سرعت کانتینر‌ها  تخلیه شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: همزمان با تخلیه کانتینرها از شناور حادثه دیده، عملیات خنک کاری نیز با مشارکت شناور‌های فتح المبین و فانوس از طریق دریا صورت گرفت.

ارجمندزاده افزود: به منظور سرعت بخشی به عملیات اطفاء حریق و جلوگیری از خسارت بیشتر،  از مجتمع متانول و بندر کنگان دو شناور آتش خوار کمکی به بندر دیر اعزام شد و همچنین دو دستگاه ماشین آتش نشانی نیز به منظور پشتیبانی در محل حضور یافتند.

او عنوان کرد: پس از تخلیه کانتینر‌ها و ورود آتش نشانان به داخل ساختمان کشتی، کانون آتش که بر اثر اتصال برق در آشپزخانه شناور بوده شناسایی شد و عملیات خنک کاری و خاموش کردن آتش صورت گرفت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: اطفا حریق ساعت ۱۱:۴۸و پس از یک ساعت عملیات سنگین، با موفقیت به پایان رسید.

بندر دیر در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بوشهر قرار دارد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار