کد خبر: 12378 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 بهمن 1398 - 15:43
برنامه‌های پیشنهادی هفته بوشهر آماده ارسال به شورای شهر شد+تصاویر

نوای جنوب:گفتنی است، برنامه‌های پیشنهادی سازمان برای برگزاری نکوداشت روز بوشهر بالغ بر 30 برنامه متنوع با موضوعات مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، آموزشی، ورزشی و... است که از نظر مکانی دارای پراکندگی مناسب برای حضور همه شهروندان بوشهری در مراسم بزرگداشت روز بوشهر است.

نوای جنوب:برنامه‌های پیشنهادی هفته بوشهر آماده ارسال به شورای شهر شد
کمیته تخصصی نکوداشت روز بوشهر با حضور اکثریت اعضا برای ششمین بار تشکیل جلسه داد. در این جلسه که با حضور رئیس شورای شهر، نائب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورا، رئیس سازمان فرهنگی، مشاور شهردار، عضو هیات‌مدیره سازمان، سرپرست روابط عمومی شهرداری و سایر اعضای این کمیته برگزار شد، آخرین پیشنهادهای دریافتی از سوی شهروندان، اساتید دانشگاه، هنرمندان، سازمان‌ها و ادارات، هیات‌های ورزشی و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه که آخرین نشست بررسی پیشنهادهای مردمی روز بوشهر بود، برنامه‌های پیشنهادی بررسی و طرح‌های مورد تائید کمیته تخصصی روز بوشهر در قالب لایحه‌ای تنظیم و آماده ارسال به شورای شهر شد. همچنین در جلسه‌ای با حضور اعضای کمیته‌های تخصصی فرهنگی - اجتماعی، جزئیات هزینه برگزاری برنامه‌های مورد نظر بررسی و برای ارسال به شورای شهر برآورد شد.
گفتنی است، برنامه‌های پیشنهادی سازمان برای برگزاری نکوداشت روز بوشهر بالغ بر 30 برنامه متنوع با موضوعات مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، آموزشی، ورزشی و... است که از نظر مکانی دارای پراکندگی مناسب برای حضور همه شهروندان بوشهری در مراسم بزرگداشت روز بوشهر است.















لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/12378