کد خبر: 12348 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 بهمن 1398 - 14:17
حراست شركت توزیع نیروی برق استان بوشهر معارفه شد

نوای جنوب:کامبیز یوسفی به عنوان مدیر جدید دفتر حراست  شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر معارفه شد.

نوای جنوب:

اردشیر مذکوری در این آیین اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش توزیع در مرحله نهایی از زنجیره برق مشتریان می باشد و به دلیل ارتباط مستقیم با مردم و مسولین و وظیفه پاسخگویی به مشترکین از حساسیت ویژه ای برخوردار می باشد علی الخصوص استان بوشهر با توجه به شرایط اب و هوایی خاص ان  حفظ امنیت شرکت ضروری است که حفظ امنیت شرکت به عهده دفتر حراست است . نیروی انسانی به عنوان مهم‌ترین سرمایه شرکت است که در این راستا نسبت به بکارگیری کارکنان و استفاده از ظرفیت‌ آنها اهتمام ویژه داریم.

وی بیان کرد: در این راستا امیدواریم یوسفی در سمت جدید خود بتواند در اهداف ترسیم شده در چشم انداز شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر موفق باشد.

مذکوری افزود: مسعود دهقانی نیز در دوران مدیریتی خود منشا خدمات ارزشمندی بوده که قدردان فعالیت‌های بی دریغ وی هستیم.

وی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق  استان بوشهر همچنان تامین برق پایدار مشترکان را در اولویت خود می‌داند و در این زمینه نسبت به توسعه زیرساخت‌ها توجه ویژه داریم.

مذکوری افزود: با هدف تحقق شعار سال جاری مبنی بر رونق تولید تامین برق پایدار واحدهای تولیدی و همچنین واحدهای در حال احداث اهتمام ویژه داریم.

مدیرکل دفتر  مرکزی حراست شرکت توانیر گفت: همدلی و اتحاد لازمه وجود یک فضای آرام برای فعالیت است که این مهم باید سرلوحه کارکنان صنعت برق باشد.

محبی افزود: در این رابطه انتظار داریم کارکنان با هدف خدمت صادقانه و جلب رضایت عموم مردم نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

وی گفت: اولویت نخست صنعت برق جلب رضایت حداکثری مردم است که این مهم تنها در سایه تلاش و کار جهادی محقق می‌شود.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/12348