کد خبر: 12312 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 29 دي 1398 - 21:59
سرهنگ آراوند
دستگیری سارق سیم برق در دشتستان، شرکت غیرمجاز و کلاهبردار اقتصادی در دشتستان متلاشی شد

نوای جنوب:  فرمانده انتظامی شهرستان "دشتستان" از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای و کشف 28 فقره سرقت سیم و کابل برق خبر داد.





نوای جنوب:   فرمانده انتظامی شهرستان "دشتستان" از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای و کشف 28 فقره سرقت سیم و کابل برق خبر داد.

   سرهنگ "فرهاد آراوند" اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان "دشتستان"، تحقیقات گسترده ای توسط مأموران پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز شد.

 این مقام انتظامی عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی در نتیجه تحقیقات و بررسی های انجام شده و تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات فرد سار

ق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان "دشتستان" با بیان اینکه متهم در بازجویی ها وتحقیقات به عمل آمده به 28 فقره سرقت سیم وکابل برق در شهرستان "دشتستان" اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

 
همچنین  فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسایی و دستگیری اعضاء شرکت غیر مجاز و کلاهبردار اقتصادی در شهر برازجان خبر داد .

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ فرهاد آراوند در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت :با اشراف اطلاعاتی مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی دشتستان مشخص شد که تعدادی افراد سودجو و کلاهبردار با راه اندازی یک شرکت و فعالیت غیر قانونی و تبلیغات سوء و غیر واقعی در فضای مجازی با وعده ی دستیابی سریع به ثروت و آموزش روش های استخراج ثروت اقدام به جذب و فریب جوانان کرده اند .

این مقام انتظامی عنوان کرد: پس از تکمیل تحقیقات و هماهنگی با مقام قضایی ، مأموران پلیس آگاهی دفتر این شرکت غیر قانونی و  کلاهبردار را پلمپ و دو نفر اعضای این شرکت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت : متهمان در بازجویی ها و تحقیقات به عمل آمده اعتراف کردند که پس از جذب جوانان فریب خورده و اخذ رمز دوم حساب های بانکی آنان اقدام به انجام عملیات های بانکی و کلاهبرداری از طریق حساب های بانکی مذکور می کردند.

سرهنگ فرهاد آراوند بیان داشت: متهمان پس از تکمیل تحقیقات قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/12312