نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 دي 1398 - 13:55
در حاشیه خبرها

نوای جنوب: ماجرا آنقدر شور شده که نزدیکان یک داوطلب می گویند وی به درخواست خانواده همسر آینده اش مبنی بر گرفتن تاییدصلاحیت، اقدام به نامزدی در انتخابات کرده است.





 

نوای جنوب: ماجرا آنقدر شور شده که نزدیکان یک داوطلب می گویند وی به درخواست خانواده همسر آینده اش مبنی بر گرفتن تاییدصلاحیت، اقدام به نامزدی در انتخابات کرده است.

تایید صلاحیت ها باعث گرمی اخبار و شایعات شده است شنیده می شود احتمال تاییدصلاحیت برخی داوطلبان مجلس در استان بوشهر و قرارگیری آنها در لیست نهایی وجود دارد. در هفته گذشته برخی منابع از تایید صلاحیت تاجگردون و حسنوند نمایندگان گچساران و اندیمشک خبر داده اند. گویا برخی داوطلبان شاخص در این مرحله می توانسته اند تایید شوند، اما این کار به مراحل بعد موکول شده است.

  • در هفته گذشته با رسانه ای شدن بخش نخست اسامی تاییدصلاحیت شده های مجلس، این موضوع دستمایه تبلیغ برای برخی داوطلبان شده است. ماجرا آنقدر شور شده که نزدیکان یک داوطلب می گویند وی به درخواست خانواده همسر آینده اش مبنی بر گرفتن تاییدصلاحیت، اقدام به نامزدی در انتخابات کرده است.
  • صلاحیت برخی نمایندگان استان در هیأت نظارت بر انتخابات احراز نشده است. گویا این نمایندگان به این موضوع اعتراض خواهند کرد. گفتنی است فرصت اعتراض ۵ روز در قانون مقرر شده است.
  • از طرفی، شنیده می شود تلاش داوطلبان برای جذب طرفداران رقبای ردصلاحیت ‌شده آغاز شده است. از طرفی داوطلبان ردصلاحیت و عدم احراز صلاحیت‌ شده هم با وعده بازگشت به رقابت، در تلاش برای حفظ طرفداران و زنده نگه داشتن کمپین انتخاباتی خود خصوصا در شبکه های اجتماعی هستند.


کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
تایید صلاحیت

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار