نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 دي 1398 - 12:40

نوای جنوب: با پیگیریهای مستمر عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه صدور مجوز فعالیت و راه اندازی  مجدد شورای حل اختلاف شهر وحدتیه صورت گرفت.

نوای جنوب: صدور مجوز فعالیت و راه اندازی مجدد شورای حل اختلاف شهر وحدتیه

 با پیگیریهای مستمر عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه صدور مجوز فعالیت و راه اندازی  مجدد شورای حل اختلاف شهر وحدتیه صورت گرفت.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در همین ارتباط آقای محمد اسماعیل انصاریپور عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه با اشاره به مشکلات پدید آمده برای ادامه فعالیت شورای حل اختلاف شهر،تصریح نمود: با توجه به فعال نبودن شورای حل اختلاف و وجود مشکلات فراوان در این خصوص همچنین درخواست و مطالبه همشهریان عزیز، بصورت مستمر و طی چندبار مراجعه وانجام ماموریت اداری به تهران و با همکاری و تلاش های صادقانه وارزشمند فرزند برومند وحدتیه جناب آقای دکتر شجاع و تشکیل جلسات متعدد در تهران و تماس های مکرر با دادگستری  استان، سرانجام مجوز فعالیت و راه اندازی مجدد شورای حل اختلاف شهر وحدتیه از جانب دادگستری استان صادر و ان شاء الله از اول بهمن ماه سال جاری این تصمیم اجرایی میگردد.

  آقای انصاری پور در پایان از همکاری،همت و تلاشهای ارزشمند جناب آقای دکتر شجاع و ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر وحدتیه که در اخذ این مجوز مهم شاهد تلاش و مساعدت آنان بودیم ،تقدیر وسپاسگزاری نمودند.







کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار