کد خبر: 12196 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 دي 1398 - 17:57
کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر فردا برگزار می‌شود

نوای جنوب:کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر فردا با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مهمانان استانی و کشوری در بوشهر برگزار می‌شود.

نوای جنوب: معاون فرهنگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر ساعت ۸ صبح فردا با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مهمانان استانی و کشوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بوشهر برگزار خواهد شد.

سرهنگ غلامرضا جمالی افزود: در این مراسم سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره منتشر می‌شود؛ دیداری که دیروز صورت گرفت.

او ادامه داد: در کنگره سرداران و ۲۱۲۱ هزار شهید استان بوشهر، میزبان پیکر پاک دو شهید گمنام خواهیم بود که پس از مراسم برای تعیین محل خاکسپاری به تهران منتقل می‌شوند.

معاون فرهنگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: در این مراسم، ضمن تجلیل از خانواده معظم شهدا، برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری نیز برگزار خواهد شد.

جمالی گفت: در روزها و ماه‌های گذشته برنامه‌ها و طرح‌های متعددی برای گرامیداشت یاد شهدای استان اجرا شده است؛ از جمله برگزاری نمایشگاه مسیر افتخار، تدوین و چاپ بیش از صد عنوان کتاب خاطرات، زندگینامه و داستان در خصوص شهدا، نصب تصاویر شهدا در ورودی مرکز شهرستان‌های دهگانه استان، نصب تابلوهای دیجیتال تصاویر شهدا در بوشهر و نام‌گذاری خیابان‌ها و مکان‌ها به نام شهدا.

او بیان کرد: نمایشگاه مسیر افتخار با غرفه‌های متعدد از شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بوشهر برای نمایش دستاورد‌های هسته‌ای کشور، ادوات نظامی و فعالیت‌های جبهه مقاومت برپا شده و بازسازی عملیات والفجر ۸ نیز در آن صورت می‌گیرد که علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برای بازدید از نمایشگاه به این مکان مراجعه کنند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/12196