کد خبر: 12181 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 23 دي 1398 - 18:19
پس از اعلام صلاحیت ها
گزینه نهایی اصلاح طلبان و حامیان دولت روحانی در دشتستان کیست؟/ تصویر

نوای جنوب:آنها که باور داشتند در این دوره هم می توانستند بر محمدباقر سعادت نماینده کنونی این شهرستنان در مجلس شورای اسلامی به عنوان گزینه اصلی خود اجماع و تمرکز داشته باشند ، با رد صلاحیت وی و خروج از از گردونه انتخابات مواجه شده و به ناچار به دنبال گزینه جایگزین هستند.

نوای جنوب:زینه اصلی خود اجماع و تمرکز داشته باشند ، با رد صلاحیت وی و خروج از از گردونه انتخابات مواجه شده و به ناچار به دنبال گزینه جایگزین هستند.

به گزارش سوک، با اعلام رسمی نتایج صلاحیت داوطلبین مجلس توسط شورای نگهبان در روز گذشته، اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه دشتستان با یک شوک عجیب مواجه شده اند.
آنها که باور داشتند در این دوره هم می توانستند بر محمدباقر سعادت نماینده کنونی این شهرستان در مجلس شورای اسلامی به عنوان گزینه اصلی خود اجماع و تمرکز داشته باشند ، با رد صلاحیت وی و خروج از از گردونه انتخابات مواجه شده و به ناچار به دنبال گزینه جایگزین هستند.
نکته اساسی این است که با شرایط موجود و با کنار رفتن محمدباقر سعادت چه کسی گزینه  اصلاح‌طلبان خواهد شد؟ 
طبق شنیده ها برخی چهره های اصلاح طلب به دنبال معرفی سید حسین جعفری به عنوان کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان هستند که البته دلایلی نیز برای این انتخاب وجود دارد.
  وی مشاور  گراوند  استاندار بوشهر بوده  است
حال باید منتظر نشست که آیا  اصلاح طلبان حاضر می شوند سید حسین جعفری را به عنوان گزینه نهایی خود از حوزه انتخابیه دشتستان انتخاب کنند؟
لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/12181