کد خبر: 12165 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 22 دي 1398 - 16:04
آخرین اسامی تاییدشدگان شورای نگهبان برای انتخابات مجلس یازدهم در 4حوزه استان بوشهر +اسامی

نوای جنوب:یک هفته نیز فرصت تبلیغاتی برای افراد باقی مانده در صحنه انتخابات پیش بینی شده و نهایتا 2 اسفند زمان برگزاری انتخابات مجلس یازدهم می باشد


 

نوای جنوب: 

در مرحله بعد، هیات های نظارت استان و مرکزی (زیرمجموعه شورای نگهبان) به بررسی صلاحیت همه داوطلبان ثبت نامی پرداختند که مهلت قانونی برای اعلام اسامی دیروز خاتمه یافت و صبح امروز لیست مذکور به فرمانداری های مراکز حوزه های انتخابیه ارسال شد.

در این مرحله، داوطلبان ردصلاحیت شده یا آنهایی که صلاحیت شان احراز نشده، براساس پیامک ارسالی به فرمانداری حوزه انتخابیه مراجعه خواهند کرد و فرصت 3 روزه ای جهت اعلام کتبی وجود وجود دارد تا شورای نگهبان در این مرحله به بررسی بپردازد.

گفتنی است نهایتا شورای نگهبان باید اسامی قطعی کاندیداهای مجلس یازدهم را در تاریخ 21 بهمن به وزارت کشور اعلام و فرمانداری های حوزه های انتخابیه نیز 22 بهمن آگهی اسامی نامزدهای مجلس را منتشر کنند.

یک هفته نیز فرصت تبلیغاتی برای افراد باقی مانده در صحنه انتخابات پیش بینی شده و نهایتا 2 اسفند زمان برگزاری انتخابات مجلس یازدهم می باشد.

 

لیست نهایی کاندیدایی که در حوزه ی دشتی و تنگستان در این مرحله تایید صلاحیت شدند، بدین شرح میباشد:*

غلامحسین کرمی
ماشالله قطب الدین
نورالله جمالی
محدثه دولاح
سیدحمیدرضا موسوی
حسن بارانی
‌صفر جعفری نژاد
علی اکبر خورموج
عبدالحسین زارعی
غلامعلی زارعی
عنایت شاکر
فرامرز صیادی
ریحانه قاسمی
غلامعلی موثق
علی نوری

 


اسامی تأیید صلاحیت شدگان انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراى اسلامى حوزه كنگان،دير،جم و عسلويه*

▪ سکینه الماسی
▪شیخ موسی احمدی
▪عسکر جلالیان
▪محمد روشن
▪خاتون بحرانی
▪امین دوراهکی
▪فرهاد اسدی
▪کریم اکبری اقدم
▪سید ابوالحسن موسوی
▪ سید مهدی موسوی
▪عبدالستار عبدی
▪سید عطاالله علوی
▪عباس رضوی

 

طبق بررسی های هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس که یکشنبه ۲۲ دی ماه به استان ها ابلاغ گردید، در حوزه دشتستان ۱۲ نفر تایید صلاحیت شدند.

*به گزارش پیام عسلویه*، از بین ۴۹ کاندید حوزه دشتستان ۳ نفر انصراف دادند، ۳۴ نفر عدم احراز و رد صلاحیت شدند.

بر اساس این گزارش، عباس اسدی، ابراهیم رضایی، فاطمه باصولی،غلامرضا مختاری، محسن بنافی، سید حسین جعفری، محمدراهنما،غلامرضازیارتی، اصغر صفرپور، سلیمه رستمی، سیدحبیب الله بحرالعلوم، ابراهیم افسر دیر ۱۲ نفر تایید صلاحیت شده در دشتستان هستند.

 

همچنین خبر می رسد در حوزه بوشهر از 61 داوطلب باقی مانده، هیات مرکزی نظارت 24 نفر را تایید کرده است که نام هایی نظیر عبدالکریم جمیری، غلامعلی میگلی نژاد، غلامرضا هوایی، بهزادزاده از آن جمله اند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/12165