کد خبر: 11964 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 13 دي 1398 - 18:28
در خطبه های نماز جمعه :
انتقاد امام جمعه برازجان از رویش شرکت های هرمی در دشتستان

توای جنوب:ئین عبادی سیاسی نماز جمعه برازجان توسط حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مصلح امام جمعه محترم شهرستان با حضور حماسی مردم عزادار در غم از دست دادن پاسدار جان برکف اسلام سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد

 





نوای جنوب:آئین عبادی سیاسی نماز جمعه برازجان توسط حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مصلح امام جمعه محترم شهرستان با حضور حماسی مردم عزادار در غم از دست دادن پاسدار جان برکف اسلام سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد . گزیده ای از خطبه دوم به شرح زیر اشاره می گردد :
1 ) هفدهم دیماه سالروز دستور کشف حجاب توسط رضا خان به سال 1314 می باشد .
2 ) هفدم دیماه سالروز توهین به ساحت مقدس امام راحل مرجع تقلید محبوب شیعیان به سال 1356 می باشد .
درس و عبرت از این دو واقعه و مناسبتی که ذکر شد تمرکز استعمار بر مقابله با نمادهای هویتی ایرانی اسلامی از جمله حجاب ، روحانیت انقلابی و مجالس عزاداری بوده و است .
3 ) نوزدهم دیماه سالروز قیام 19 دی در دفاع از مرجعیت می باشد که نقطه عطفی در تسریع پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری روحانیت و مرجعیت شد .
4 ) چند نکته در مورد رزمایش مشترک بین ایران، روسیه و چین :
الف ) در طول تاریخ این اولین رزمایش است که سه کشور مهم و قدرتمند با هم مانور مشترک نظامی برگزار می کنند .
ب ) این رزمایش در اوج فشار حداکثری و سیاست منزوی ساختن ایران اسلامی برگزار شد و باز هم دست برتر ایران اسلامی در مقابله با آمریکا و همپیمانان منطقه او را نشان داد .
ج ) این رزمایش مشترک برگ برنده دیگری از مواجهه قدرتمندانه ایران در فرصت سازی از تهدیدهای استکبار را ورق زد و فصل نوینی از ائتلاف منطقه ای و جهانی را پدید آورد .
د ) این رزمایش نشانه دیگری از افول نفوذ و سیطره آمریکا بر جهان است .

5 ) هفته گذشته مقام معظم رهبری با تعداد زیادی از پرستاران کشور دیدار کردند که برخی سخنان و مواضع حضرت آقا را اشاره می نمایم :
- تمجید از حضرت زینب کبری (س) بانوی برجسته بشریت که در شرایط سخت نقش آفرینی کردند و همچنین گرامیداشت مقام پرستار .
- نهم دیماه روز پاسداشت پیروزی ملت در مقابل توطئه های دشمنان منافق است که باید بزرگ داشته شود .
- نفرت ملت ها از آمریکا که روز به روز ادامه دارد .
- ملت ما شجاع و صریح است، جمهوری اسلامی اگر تصمیم بگیرد با کشوری معارضه کند صریح انجام می دهد، بدون هیچگونه ملاحظه ای وارد می شود و ضربه وارد می کند .
- خدای بزرگ با ماست و فردای ما از امروز بهتر خواهد بود .

6 ) یک مطب شهرستانی که به آن می پردازم موضوع شرکت های هرمی یا به تعبیری بازاریابی شبکه ای می باشد . متاسفانه شاهد رویش های این شرکت های هرمی در سطح شهرستان دشتستان هستیم که در درازمدت اعتماد اجتماعی و نارضایتی مردمی را در پی خواهد داشت . لذا چند نکته در این خصوص عرض می کنم :
- فعالیت اکثر شرکت های هرمی در منازل مسکونی و بدون تابلو است که خود جای تامل دارد .
- شرکت های هرمی عمدتا" به جای مبادله کالا پول گردانی دارند .
- میزان سنی فریب خوردگان این شرکتها غالبا" بین 20 تا 30 سال است که بیشتر بیکار، دانشجو و یا شغل آزاد دارند .
- علت عضویت در این شبکه ها عمدتا" خوش باوری، عدم اطلاع از پیامدهای آن و امید کاذب به پول دار شدن است .
- دیگر علت عضویت افراد سطحی نگاه کردن افراد جوان و بی تجربه و وسوسه زود پول دار شدن است .
- تجربه نشان داده همه اینها سرابی بیش نیست، جز سرشاخه ها برای دیگر اعضاء جز خسارت و سرخوردگی و ورشکستگی چیزی نصیبشان نمی شود و عایدی ندارند .
- لازم است با توجه به پیامدها نهادهای نظارتی، قضایی و امنیتی جلوی این شغلهای کاذب را بگیرند .

7 ) شهادت سرباز ولایت، سردار رشید اسلام سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی را به محضر ولی الله الاعظم ارواحنا له الفدا ، فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ، امت اسلام بویژه رزمندگان جبهه مقاومت و خانواده معظم شهداء تسلیت و تبریک عرض می کنم .
- ما افتخار می کنیم به همه شهیدانی که همچون مولایشان ابا عبدالله الحسین (ع) در راه اسلام جان نثاری نمودند بویژه این دوشهید بزرگ و همرزمان آنها ، تاریخ ما مملو است از این فداکاریها و شهادت طلبیها ، او پرورش یافته مکتب امام خمینی و سرباز مخلص امام خامنه ای بود .
- آمریکا و رژیم صهیونیستی و نوکرانشان مسئول شهادت این دو فرمانده عزیز و همرزمان آنها هستند .
- این جنایت بزرگ به معنای اعلان جنگ با امت اسلامی است که هیج کس نمی تواند پیامد های آن را کنترل نماید .
- آمریکا با این اقدام بزدلانه و شبانه و تروریستی مرتکب یک حماقت راهبردی شد . دولت خبیث آمریکا در صدد بود که به زعم باطل خود پیروزمندانه از عراق خارج شود، اما شهادت سردار سلیمانی عزیز موحب شد که آمریکا با ذلت و خواری عراق را ترک کند و جبهه مقاومت با تمام قوت در مقابل آمریکا خواهد ایستاد و در همه اهدافش ناکام خواهد گذاشت، همچنین نابودی و افول استکبار و صهیونیست را تسریع خواهد نمود .
- انتقام از خون حاج قاسم سلیمانی یک مطالبه اسلامی است چرا که او بنیانگذار هسته های مقاومت بین الملل اسلامی در دوران اخیر بود .
حشدالشعبی عراق، فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان،  حزب الله لبنان، انشاءالله یمن، قوات الوطنی سوریه، مقاومت فلسطین و همه آزادیخواهان جهان خونخواه خون پاک او خواهند بود .
دشمنان بدانند مکتب خمینی و خامنه ای سلیمانی دارد و به لطف الهی و عنایات امام زمان (عج) دشمن به زودی نتیجه خباثت خود را خواهد دید، انتقام حاج قاسم و ابومهدی مهندس را با فتح قدس خواهیم گرفت و جهان بدون صهیونیسم و آمریکا را تجربه خواهیم کرد .

جا دارد ضمن تشکر از مردم قدرشناس و ولایت مدار برازجان به جهت شرکت باشکوه در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه ، لذا همگان را به شرکت در مراسم راهپیمایی محکومیت اقدام استکبار جهانی و تروریسم بین الملل بعد از نماز جمعه و شرکت در مراسمات یادبود شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی دعوت می نمایم .

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/11964