نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 دي 1398 - 12:24
امروز صادر شد

نوای جنوب:، در پی شهادت سردار پرافتخار حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه وی ، شهردار خارگ پیامی را صادر نمود که متن آن به شرح ذیل می باشد :

 

 

نوای جنوب:در پی شهادت سردار پرافتخار حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه وی ، شهردار خارگ پیامی را صادر نمود که متن آن به شرح ذیل می باشد :

إنا لله وإنا إلیه راجعون

شهدا دلاورانی هستند که حصار جهالت و گمراهی را دریدند و شعاع خورشید هدایت را به دورترین نقاط عالم رساندند (مقام معظم رهبری مدظله العالی).

با صلوات بر محمد و آل محمد و با درود به ارواح طیبه شهیدان و امام شهیدان، عروج عاشقانه سردار سلیمانی؛اسطوره مقاومت و مرد خستگی ناپذیر جنگ با کفار و شهدای همراه ایشان به سوی معبود را به امام زمان(عج) ، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، خانواده آن شهید بزرگوار و ملت سرافراز و شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

از خداوند متعال رحمت و مغفرت واسعه را برای روح پرفتوح آن شهیدان بزرگوار و صبر و بردباری برای خانواده معظم ایشان مسئلت می‌نمایم.
باشد که حضرت حق آن سردار مخلص، خدوم و ولایت‌مدار را به پاس این خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه ایشان در نعیم مقیم و در جوار همرزمان شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره‌مند گرداند. إن شاء الله

عبدالحمید صفایی
شهردار خارگ



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهردار خارگ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار