نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 دي 1398 - 20:15

نوای جنوب:نوای جنوب:

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: توسعه انرژی‌های پاک با احداث نیروگاه‌های خورشیدی در اولویت این شرکت قرار دارد.

 

 

 

نوای جنوب:

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: توسعه انرژی‌های پاک با احداث نیروگاه‌های خورشیدی در اولویت این شرکت قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، اردشیر مذکوری روز دوشنبه در نشست با مدیرکل دفتر روستایی استانداری بوشهر اظهار داشت: با توجه به نقش نیروگاه‌های خورشیدی در تامین برق پایدار، تحقق این در روستاها از اولویت‌های این شرکت در مناطق روستایی است.

وی بیان کرد: داوطلبان سرمایه‌گذاری در این حوزه به هر میزان آورده می توانند برای  احداث چنین نیروگاه هایی در سطح استان سرمایه گذاری کنند.

مذکوری در بخش دیگری از صحبت‌های خود ادامه داد: با هدف توسعه خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان انتظار می‌رود زمینه پرداخت برق مصرفی دهیاری‌های استان فراهم شود.

وی بیان کرد: همچنین انتظار می‌رود دهیاری برای روشنایی کوچه و معابر روستایی در تعامل کامل با شرکت توزیع نیروی برق استان باشند

مذکوری یادآور شد: بکارگیری ظرفیت دهیاران برای اطلاع رسانی در زمینه مصرف بهینه برق از دیگر درخواست‌های شرکت توزیع استان است که امیدواریم با همکاری روستاییان فهیم فراهم شود.

 



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار