نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 دي 1398 - 11:07

نوای جنوب:درحالی که براساس خبر‌های منتشر شده در فضای مجازی مسمومیت این زن ناشی از خوردن کیک عنوان شده، شبکه بهداشت گناوه گفته: علت مسمومیت در دست بررسی است.

نوای جنوب:: مرگ بانویی در گناوه در فضای مجازی استان بوشهر با عنوان مرگ مشکوک دست به دست می‌شود؛ حادثه‌ای که بنا به گفته مسئولان بهداشتی بر اثر مسمومیت بوده است، اما علت مسمومیت هنوز مشخص نیست.خبر‌هایی از دیروز در فضای مجازی استان بوشهر منتشر می‌شود مبنی بر این‌که بانویی در گناوه بر اثر خوردن کیک مسموم شده و جان باخته است.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین گناوه درهمین زمینه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفته: این بانو دوشنبه شب (نهم دی) با پای خودش به اورژانس بیمارستان مراجعه کرد و پزشکان و پرستاران بیمارستان بر بالینش حاضر شدند، اما ناگهان حالش وخیم شد.

علی دریانورد افزود: بلافاصله گروه احیا دست به کار شدند، اما ۴۵ دقیقه تلاش بی‌وقفه پزشکان و پرستاران بی‌نتیجه بود و این بانو بر اثر مسمومیت شدید از دنیا رفت.

او با اشاره به خبر‌های منتشر شده در فضای مجازی که مسمومیت این زن را ناشی از خوردن کیک عنوان کرده، بیان کرد: علت مسمومیت مشخص نیست و تنها با انجام آزمایش و اظهار نظر پزشکی قانونی مشخص می‌شود که این کار هم در دست اجراست و پس از مشخص شدن نتایج به اطلاع رسانده می‌شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
گناوه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار