کد خبر: 11892 ، سرويس: سایر اخبار
تاريخ انتشار: 11 دي 1398 - 09:09
تصویر/ اگر این دختر را می‌شناسید به پلیس مراجعه کنید

نوای جنوب:فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس از شهروندان خواست، تا چنانچه اطلاعی از والدین این دختر چهار ساله دارند به کلانتری شهرک ناز اطلاع دهند.

نوای جنوب:سرهنگ بیژن جنتی با اعلام این خبر گفت‌: در ۲۴ تیرماه سال جاری طی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر رها شدن دختری حدودا ۴ ساله در یکی از مناطق شهرک ناز شهرستان فردیس، بلافاصله ماموران کلانتری به محل مورد نظر اعزام و متوجه شدند، کودک دارای اختلال روانی است و به علت نامعلومی در خیابان رها شده است.

وی گفت: کودک به کلانتری منتقل و پس از تشکیل پرونده و اقدامات اولیه، تحویل بهزیستی شهرستان فردیس و از آن جا نیز به مرکز توانبخشی مهرشهر منتقل شد.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته از سوی مرکز بهزیستی تا کنون اطلاعی از هویت این کودک به دست نیامده است بنابراین بازپرس شعبه ۶ دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان فردیس به منظور اطلاع و شناسایی والدین این کودک، خواست تا تصویر کودک پیدا شده در رسانه‌های عمومی و جمعی صادر شود.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از افرادی که این کودک را می‌شناسند و یا از محل سکونت والدین وی اطلاع دارند خواست، تا با مراجعه به کلانتری شهرک ناز و یا تماس با شماره ۳۶۸۰۸۰۰۰ موضوع را اطلاع دهند، تا این کودک به آغوش گرم خانواده بازگردد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/11892