کد خبر: 11887 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 11 دي 1398 - 09:01
کیفیت بنزین در گناوه کنترل شد+عکس

نوای جنوب:در پی نارضایتی شهروندان گناوه از نامطلوب بودن بنزین، در بازدیدی وضعیت کیفیت مجاری عرضه سوخت این فرآورده در ۲ جایگاه این شهر کنترل و مورد آزمایش قرار گرفت.

نوای جنوب: در این بازدید کارشناسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر، مسئولان دستگاه‌های مرتبط اجرایی، تعمیرکار و  و تعدادی از خبرنگاران این شهرستان حضور داشتند، بارنامه و  شاخص بنزین بررسی و آزمایش شد.

طبق اظهار نظر کارشناس اعزامی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر، کیفیت بنزین گناوه از مجاری عرضه جایگاه‌های بازدیدشده کنترل و براساس آزمایش بعمل آمده مشکل و مورد خاصی مشاهده نشد.

همزمان با آزمایش کنترل کیفیت مجاری عرضه جایگاه‌های سوخت شهر گناوه تعدادی از رانندگان که برای دریافت سوخت مراجعه کرده بودند از بی‌کیفیتی بنزین گله‌مند و  ابراز نارضایتی کردند.

نماینده فرمانداری گناوه در این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: بنا به گزارش شماری از شهروندان در باره ناخالصی و بی‌کیفیتی بنزین در جایگاه‌های سوخت شهرستان، برای پیگیری و رسیدگی موضوع کارشناسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر در این شهرستان حضور یافتند.

حمزه رستمی افزود: در آزمایشی که از نمونه بنزین دو جایگاه  این شهر باحضور دستگاه‌های مرتبط و رسانه‌ها صورت گرفت طبق اظهار نظر کارشناس اعزامی استان بوشهر مورد خاصی مبنی بر وجود ناخالصی مشاهده نشد و برای تکمیل و اطمینان خاطر بیشتر آزمایش‌های کیفی دو نمونه به استان ارجاع داده شد که قرار است نتیجه آن تا یکی دور روز آینده اعلام شود.

یک تعمیرکار مجرب که در جایگاه عرضه سوخت حضور داشت، گفت: در چند مدت اخیر رانندگانی که برای تعمیر خرابی خودروهای خود به تعمیرگاه مراجعه کردند زیاده شده که پس از  بازدید و  بررسی مشخص شد علت اصلی مشکل خودرو آنان بی‌کیفیتی بنزین است.

وی که نخواست نامش برده شود، افزود: بیشتر رانندگان در مراجعه به تعمیرگاه اظهار می‌دارند که در هنگام صبح خودرویشان روشن نمی‌شود و  باید چندین بار استارت بزنند تا روشن شود و  اگر روشن هم شد بد کار می‌کند.

وی اظهارداشت: در هنگام مراجعه خودروها به تعمیرگاه  خرابی قطعات برایمان مدنظر بود که  پس از تعویض قطعه مشکل برطرف نشد که در نهایت معلوم شد علت بی‌کیفیت بودن بنزین است.

این تعمیرکار بیان کرد: ممکن است بنزین جایگاه‌ها مشکلی نداشته باشد اما  برای مشخص شدن موضوع کیفیت این سوخت باید  از پالایشگاه‌های تامین بنزین استان بوشهر آزمایش‌ و بررسی‌های کارشناسانه  صورت گیرد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/11887