کد خبر: 11886 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 11 دي 1398 - 08:53
پیام شهردار خارگ به مناسبت فرارسیدن روز پرستار

نوای جنوب: شهردار خارگ در پیامی فرارسیدن زادروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را تبریک گفت.در متن پیام ایشان آمده است :





 

 

نوای جنوب: شهردار خارگ در پیامی فرارسیدن زادروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را تبریک گفت.در متن پیام ایشان آمده است :

به نام خدا

حضرت علی(ع): خوشا به حال آن که به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه برگیرد.

پنجم جمادی‌الاول ، خجسته زادروز بانوی کربلا ، اسوه نیکی‌ها و پرستار دل‌های زخم‌دیده است. بزرگ پرستاری که پس‌ازآن مصیبت بزرگ یک‌تنه بار سنگین پرچم پرافتخار ولایت را بر دوش گرفت. بانویی که با صبری سترگ و عظیم مصیبت‌ها و ناملایمات واقعه کربلا را تحمل نمودند و ضمن حفظ و دفاع از ارزش‌های مقدس اسلامی با خطبه‌های آتشین و افشاگرانه در به ثمر رساندن اهداف شهدای قیام عاشورا نقش مؤثری داشتند و از بازماندگان آن واقعه دردناک به‌ خوبی پرستاری کردند.

امروز پرستاران ایران اسلامی با تأسی از این الگوی بی‌بدیل ، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش گذاشته‌اند و به‌عنوان ستون اصلی بهداشت و درمان، زحمات و خدمات شبانه‌روزی این قشر زحمتکش و فداکار بر کسی پوشیده نیست.

شغل شریف و پر زحمت پرستاری، تفسیر بی نهایت زیبایی از فداکاری، صبوری و نوع دوستی است که با رأفت و شکیبایی خویش از درد بیماران کاسته، مرهم مهربانی را بر زخمها زده و در پرتو الطاف خداوند متعال، نعمت بزرگ عافیت را بری آنان به ارمغان می آورند

اینجانب ضمن تبریک ولادت فرخنده حضرت زینب کبری(س)، این روز بزرگ را به جامعه پرستاری ایران بویژه پرستاران پرتلاش جزیره خارگ تبریک و تهنیت عرض می نمایم و فرصت را مغتنم شمرده و از تلاشهای بی شائبه و زحمات شبانه روزی پرستاران عزیز در ارائه خدمات درمانی به بیماران صمیمانه سپاسگزاری می نمایم. از درگاه با عظمت پروردگار برای این قشر تلاشگر و بی ادعا آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم.

عبدالحمید صفایی

شهردار خارگ

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/11886