نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 10 دي 1398 - 08:58
جهت روشنگری

نوای جنوب:دلالان انتخاباتی معمولا در کنار کاندیداهای ظاهر می شوند که حساب وکتاب مالی خویش راندارند و خیلی درقضیه انتخابات دست ودل باز هستند .





نوای جنوب:دلالان_انتخاباتی را بشناسیم و به مردم بشناسانیم تا بااینکار به انتخاب اصلح کمک نماییم؛*


ده ویژگی یک دلال انتخاباتی که اصلی ترین عامل اختلال در انتخاب اصلح می باشد.

1-دلالان انتخاباتی معمولا در کنار کاندیداهای ظاهر می شوند که حساب وکتاب مالی خویش راندارند و خیلی درقضیه انتخابات دست ودل باز هستند .

2-دلالان انتخاباتی معمولا در ستاد چند کاندیدای که امکان انتخاب شدن را دارند بطور مرتب بارعایت پنهانکاری رفت و آمد می نمایند و در صورتیکه طرفدران یک کاندیدا متوجه امر بشوند ادعا می کنند که می خواستند سر از کار رقیب در بیاورند.

3-دلالان انتخابات معمولا همیشه مدعی هستند که 1000 تا به بالا رای اماده دارند دارند.

4-دلالان انتخاباتی معمولاهمیشه مدعی هستند انتخاب شدگان توسط مردم را اینها حمایت کردند و انتخاب نشدگان نیز به حرف اینهاگوش ندادند والا رای می آوردند .

5-برای دلالان انتخاباتی نه کاندیدا ، نه مردم و نه نماینده مهم نیستند . آنها فقط به فکر بالا بردن حق دلالی خویش با ادعای آنچنانی هستند در حالیکه اگر می دانستند خودشان رای می آورند هیچ وقت همراه بادیگری نمی شدند.

6-دلالان انتخاباتی هم مثل خیلی از طبقات اجتماعی دارای سلسله مراتب هستند و معمولاتازه دلالها در زیر چتر باسابقه تر فعالیت خویش را انجام می دهند و بعضی ها انقدر از لحاظ فکری و اندیشه پایین هستند که هیچ وقت امکان ارتقاء ندارند وهمیشه بایک دلال بزرگتر از خود فعالیت می نمایند.

7-تمام هزینه های غیر معقول و نه چندان تاثیر گذار در کسب آرائ مردم از طرف دلالان به کاندیداها و اطرافیانش تحمیل می گردد.

8-دلالان هیچ وقت از نمایندگان راضی نمی شوند ودر تمام طول نمایندگی مجلس سعی در سرکیسه کردن نمایندگان دارند.

9-دلالان معمولا بیش از یک دوره بایک کاندیدا همراه نمی شوند و خیلی وقتها بر علیه کاندیدای که دور قبل در ستادش جانفشانی می کردند ، فعالیت می نماید.

10-دلالان انتخاباتی اکثرشان در محلات فقیر نشین و کم توسعه دارای مکان و افراد برای جلب نظر کاندیداها و فریب مردم هستند وهمیشه فقط برای نفع اندکشان سعی دارند مردم را از انتخاب اصلح که برایشان کم منفعت و یا بی منعفت است ، دور نمایند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
انتخابات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار