نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 دي 1398 - 18:39

نوای جنوب:شهردار خارگ در پیامی ضمن دعوت از آحاد مردم ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی با شکوه نهم دی ماه ، فرارسیدن این روز که روز بصیرت نامیده شده را گرامی داشتند .

 





نوای جنوب: شهردار خارگ در پیامی ضمن دعوت از آحاد مردم ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی با شکوه نهم دی ماه ، فرارسیدن این روز که روز بصیرت نامیده شده را گرامی داشتند .

متن پیام ایشان به شرح ذیل است :

به نام خدا

۹ دی ماه روزی است که مردم متدین و حسینی ایران اسلامی با الهام از فرهنگ عاشورایی، پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که با ولایت مداری و ولایت پذیری در مقابل هر گونه توطئه ی دشمن از اصول و آرمان های خود دفاع خواهند کرد.

این قیام و خروش عاشورایی به عنوان برگ زرینی در تاریخ کشورمان ، پیام ولایت مداری ملت را به جهانیان ابلاغ کرد چرا که در این روز مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه در راهپیمایی عظیم خویش نشان دادند که توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی نمی تواند خللی در حرکت آنها ودر ادامه راه انقلاب اسلامی، شهدای گران قدر و امام راحل ایجاد کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه عظیم ۹ دی که به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده و تعظیم و تکریم مقام شامخ شهیدان و جانبازان میهن اسلامی ، امیدوارم که ملت ایران همچنان با بصیرت و الهام از آموزه‌های بزرگ و الهام بخش عاشورای حسینی (ع) سدی محکم در برابر توطئه‌های شوم استکبار باشند.

امیدواریم تا به فضل الهی و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) شجره طیبه انقلاب اسلامی با ولایت رهبر معظم انقلاب ، پرشتاب‌تر از همیشه مسیر پیشرفت، تعالی و حرکت برای تمدن‌سازی نوین اسلامی را تداوم بخشد.

                                                                                                     عبدالحمید صفایی شهردار جزیره خارگ



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری خارگ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار