نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 دي 1398 - 16:36
دبیر جامعه فرهنگیان استان بوشهر

نوای جنوب:امسال قطعا ۹دی باشکوه تر ازهرسال برگزارخواهد شد تا نشان دهیم این ملت بیدار است ، هشیار است و بصیر. چرا که این سرزمین عمار زیاددارد و با اشارت "این عمار" ولی و امام وقت و سکاندار این نظام الهی سیل خروشان براه افتاده برای جانفشانی سبقت می گیرند تا هر فتنه ای کور و هرتهدیدی پس زده شود.





 

نوای جنوب:
""بسم الله الرحمن الرحیم""
""مردم ما درمقابله با فتنه،خودشان به پاخاستند.نهم دی سرتاسرکشور مشت محکمی به دهان فتنه گران زد.این کارراخود مردم کردند.این حرکت یک حرکت خودجوش بود،این خیلی معنا دارد.این نشانه این است که این مردم بیدارند،هوشیارند.""
"امام خامنه ای"

با پيروزي انقلاب اسلامي كساني كه چشم ديدن يك حكومت اسلامي و ديني مردم سالار را نداشتند و از گسترش اين انقلاب اسلامي آنهم از نوع شيعه شهادت طلبانه اش در خاورميانه،آسيا ،اروپا و كل دنيا هراس و واهمه داشتند ،براي سنگ اندازي،بحران سازي،دشمني و فتنه انگيزي لحظه اي درنگ نكردند.
آنها آرام ننشسته و به هر كاري دست زدند تا شاید بتوانند زمینه براندازی این حکومت دینی با مشروعیت مردمی را فراهم کرده آن را زمین گیر کنند اما در مقابل همت،مردانگي ، وحدت و يكپارچگي مردم نجيب ايران كم آورده وشکست خورده اند.

از حمله نظامي بر علیه انقلاب نوپای مردمی ایران تا تحميل جنگي تمام عيار، ايجاد و حمايت از گروهكهاي تروريستي و نيز با قرارگرفتن در رديف اول حاميان صدام و پس از آن شانتاژ منافقين کوردل برای حمله نظامی به كشورمان و بسياری ديگر بخشی از سیاست های مذبوحانه آنها بر علیه مردم و نظام اسلامی ما بوده که ره اورد همه آنها چیزی جز شکست نبوده است.

البته آنها آرام ننشسته و در اتاق تاریک فکر خود به دنبال طراحی هایی وسیعی دیگر برای تسلط بر این کشور بودند که سرمايه گذاري روي افراد سست عنصر بودکه در پاره ای از دوران انقلاب اسلامی گاهی مسئوليت هايي نيز داشته اند که نمونه عینی آن بني صدر بوده است.

دشمنان قسم خورده نظام با حمایت امریکای جنایت کار تمام هم و غم خود در طی چهل سال گذشته با شیوه هایی جدید و با طراحی هایی بزرگ را برای براندازی نظام به کار گرفتنند و با ایجاد فتنه ها ، به دنبال احیائ خود پس از هر فتنه ناکارآمد قبلی شدند.

ایجاد دو فتنه بزرگ در طی یک دهه در سال های 78 و 88 بخشی از پروژه سقوط نظام مردمی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران بوده است که پس از شکست های پی در پی در جنگ های سخت پس از انقلاب با عنوان جنگ نرم طراحی و بر اساس شیوه های جدید به مرحله اجرا در آمد.

فتنه کوچک در سال 78 با تكيه بر عده اي دانشجو نما كه متصل به خارج نشين هاي معاند نظام بودند در حالی توسط اپوزسیون و با همراهی و همکاری کاخ سفید و عوامل دست نشانده انها درداخل کشور به مرحله اجرا در امد که به دنبال این بودند که جامعه دانشگاهي و دانشجويان را مقابل نظام قرار دهند اما با بصيرت وحركت انقلابي ملت ودانشجويان انقلابي فتنه آنها كور و نقشه آنها عقيم ماند.

پس از این شکست تاریخی و سیلی سختی که از مردم ایران دریافت کردند برای یک دهه انها به دنبال اجرای یک کودتای مخملی در ایران بر امدند و در سال ١٣٨٨ ان فتنه اي تاريخي را به شکل عملیاتی و میدانی و البته با یک طراحی دقیق تر با استفاده از تفکرات جرج سروس که پیش از این انقلاب های رنگین را در سطح جهان مدیریت کرده بود به مرحله اجرا در اوردند.

بازي گردانان اصلي این معرکه از افرادی انتخاب شدند كه خود در دايره نظام و انقلاب بودند و از اتفاق سال ها در مدیرت ارشد این نظام دستی بر آتش داشتند اما با کمال تاسف به راحتي در متن اين بازي خطرناك قرار گرفته و با دلگرمي همان هایي كه تا ديروز خودشان را انقلابي مي دانستند خروج كردند تا پس از یک هزار و 400 سال نونهروانيان در ذهن مردم مسلمان ایران تداعی شوند.

اگر در صدر اسلام فقط با قدرت شمشير و زبان درمقابل حضرت علي(ع) قرار گرفتند اما در سال 88 با حمايت اربابانشان از تمامي امكانات با پيشرفته ترين و به روزترين تجهيزات رسانه اي ديداري ،شنيداري ،نوشتاري و فضاهاي مجازي بهره مند شدند تا در مقابل نظام و علی زمان قرار گيرند.

البته همه آن فتنه ها با حضور مردم در 9 دی ماه منجر به شکست شد و هر سال در چنین روز مردم ایران با حضور گسترده در گردهمایی عظیم که یادآور آن روز بزرگ انقلاب است، حضوری حماسی میافرینند.

امسال نیز در حالی به استقبال یکی از تاریخی ترین روزهای خاص خدا در تاریخچه انقلاب اسلامی ایران در 9 دی ماه می رویم که چند روز بعد از آن ، تمامی چشم های مسلح و غیر مسلح بشری و صناعی دنیا ،غرورآفرینی این ملت با شرف و غیرتمند را درحضوری مقتدرانه در چهل ویکمین سالگرد پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی خواهند دید و تابلوهای ماندگار درقاب تصویر تا دورترین خانه های عالم خواهند فرستاد.

9 دی سالگرد روزیست که در اذهان خارج نشینان معاند این نظام و متصلین به آنها در داخل نتیجه ای جز ناامیدی و یاس وجود ندارد ،همان روزی که امیدشان را ناامید و رشته هایشان را پنبه می کند و برنامه راهبردی که سالها روی آن وقت گذاشته بودند تابا فتنه و دسیسه بتوانند عده ای اجیرشده را به کف خیابان بکشانند جز سیلی ازخروش خودجوش امت حزب الله و ملت انقلابی دست اوردی برای انها ندارد.

9 دی عصاره بصیرت عماریون وانقلابیون مخلصی است که خروش امواج سیلش گزینه توطئه تجزیه و لیبی سازی را پاک و محو می کند و همه گزینه های زیر وروی میز را باخود می برد تا دیگر کسی جرات نکند بگوید گزینه ای روی میز داریم.

امسال در آستانه چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی که از سال گذشته تا کنون دشمنانی که از تمامی اقدامات انجام شده علیه این نظام از جنگ گرفته تا ترور ، فتنه ها و تحریم های گوناگون ،ناامیدشده و از اقتدار نظام و رهبر توانمندش و از بصیرت مردمان نکوسرشت وشهیدپرورش خسته و سردرگم شده اند این بار حرفهای خرافه ای را برزبان جاری ساختند تا شاید بتوانند ازاین روش نرم و مرموز یاس در دل مردم ایجاد کنند که"زهی خیال باطل" که فکر می کردند امسال مردم به علت مشکلات اقتصادی وبعضا گرانی ها حضور کمرنگتر خواهندداشت ویا اینکه مردم را از حضوردرحماسه ۲۲ بهمن دلسردکنندکه کور خوانده اند.

امسال قطعا ۹دی باشکوه تر ازهرسال برگزارخواهد شد تا نشان دهیم این ملت بیدار است ، هشیار است و بصیر. چرا که این سرزمین عمار زیاددارد و با اشارت "این عمار" ولی و امام وقت و سکاندار این نظام الهی سیل خروشان براه افتاده برای جانفشانی سبقت می گیرند تا هر فتنه ای کور و هرتهدیدی پس زده شود.

امسال متفاوت تر از گذشته است چون برای رسوا کردن خیال خام آنها چهل ویکمین بهار انقلاب را در دو نوبت جشن می گیریم و لنز دوربین های خبرنگاران داخلی و خارجی دردو نوبت مزین به حضور میلیونی مردم انقلابی خواهد شد،یکی ۹ دی ویکی ۲۲ بهمن.

امسال متفاوت تراز گذشته است چون در اوج تحریمهای استکبار امت حزب الله این بار پاسخی کوبنده تر خواهد داد که می طلبد به پاس خون همه خوبانی که به ندای امام و رهبرشان لبیک گفتند و رفتند و خونشان را به پای حفظ این نظام و انقلاب سند زدند بیاییم حضور مجددمان یا یک بصیرت افزایی و روشنگری در مسیر خط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و امام خامنه ای تبیین کنیم

مطمئنا فتنه ها تمام نشده و ادامه خواهد داشت همانطور که مقام معظم رهبری نیز در مورد فتنه های آینده هشدار داده اند، پس برای اینکه فتنه گران و دشمنان نظام را با دسیسه ای جدید آنها مایوس و کم رمق کنیم امسال همه با هم حضوری گسترده تر از هر سال دیگر در گردهمایی روز 9 دی خواهیم داشت.

دکتر محمد رضا دهقان فرد
دبیر جامعه فرهنگیان استان بوشهر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر دهقان فرد

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار