نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 دي 1398 - 14:39
با رای مجمع

نوای جنوب:با تشکیل مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان بوشهر با حضور رئیس سازمان لیگ برتر، امیر حسین محتشم با رای اکثریت اعضا به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر انتخاب شد.





 

 

 

نوای جنوب:مدیرکل موسسه استاندارد استان در دولت دکتر احمدی نژاد رئیس هیئت فوتبال استان شد وی از نیروهای انقلابی و اولگرای استان است

انتخاب محتشم به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر   مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان بوشهر امروز با حضور با حضور بهاروند رئیس سازمان لیگ، طالقانی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر برگزار شد.

این در حالی است که پیش از قرار بود تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این مجمع شرکت کند که به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، تاج به علت بستری شدن در بیمارستان نتوانست به بوشهر سفر کند.

برای کسب کرسی ریاست هیئت فوتبال استان بوشهر، ۶ نفر داوطلب بودند که چهار نفر احراز صلاحیت شدند.

رئیس پیشین هیئت فوتبال استان بوشهر در مجمع انتخابات استان بوشهر گفت: پست یک امانت است که یک روز تمام می‌شود و تنها چیزی که می‌ماند شرف آدمی است.

محمد نجفی افزود: تا به حال که در فوتبال بوشهر حضور داشتم عملکردم را مردم شاهد بودند. در داوری و فوتبال پایه تحول عظیمی ایجاد کردیم و آموزش‌گرا بودیم.

وی اضافه کرد: پیشنهاد رئیس فدراسیون را برای تصدی پست در فدراسیون نپذیرفتم.

در ادامه چهار نامزد ریاست هیئت فوتبال استان برنامه‌های خود را اعلام کردند.

این افراد، سید علیرضا کازرونی، امیرحسین محتشم، سید یونس موسوی و فخرالسادات هاشمی بودند که سرانجام با رای گیری اعضا، محتشم با ۱۶ رای برای یک دوره ۴ ساله به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال این استان برگزیده شد.

محشتم که سابقه مدیر کل استاندارد و دبیری هیئت فوتبال استان بوشهر را در سوابق خود دارد، هماهنگی با اداره کل ورزش،   حضور فعال در مجامع بین المللی اخلاق مداری و پهلوان محوری به جای قهرمان محوری، تشکیل و تاسیس موزه فوتبال بوشهر، تشکیل صندوق پیشکسوتان فوتبال بوشهر، بردن فوتبال به محلات و شفافیت با رسانه‌ها را از برنامه‌های خود اعلام کرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
محتشم

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار