نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 دي 1398 - 13:52

نوای جنوب:نمایشگاه عکس "میراث مشترک - از سیراف تا مسقط " همزمان با سفر وزیر امور خارجه کشورمان به عمان و با حضور سخنگوی وزارت امور خارجه و همچنین سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عمان افتتاح شد.

نوای جنوب:

میراث مشترک از سیراف تا مسقط

مدیر موسسه غیر دولتی راه آبی ابریشم در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: این نمایشگاه دومین پروژه هنری این موسسه است که با هدف معرفی نشاط اقلیمی جنوب ایران همچنین روایت اشتراکات فرهنگی این بخش از جغرافیای کشور با دیگر نقاط دنیا برگزار می شود. 

حسین ایزدپناه افزود: نمایشگاه عمان با همکاری انجمن عکس عمان همچنین حمایت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در شهر مسقط از تاریخ ۲۳ دسامبر تا ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ در محل انجمن عکس عمان واقع در منطقه الموالح شهر مسقط دایر است.

این فعال فرهنگی اضافه کرد: در روز افتتاحیه تعدای از نمایندگان سفارت خانه های کشورهای مختلف به همراه علاقمندان حوزه عکاسی عمانی همچنین ایرانیان مقیم این کشور حضور داشتند. 

وی ادامه داد: در این پروژه ۵۰ قطعه عکس از هنرمندان حوزه عکاسی از نقاط مختلف ایران با تمرکز بر اقلیم جنوب ایران شامل استان بوشهر، بندر عباس (استان هرمزگان) و چابهار (استان سیستان و بلوچستان) مشارکت دارند.
 
نمایشگاه عکس میراث مشترک از سیراف تا مسقط شامل آثاری از حسین ایزدپناه، اصغر بشارتی، احسان نیک فرجام، مهدی ناظری، نورالدین عابدی، عباس کلانتر، زهره لک، امیرحسین کمالی، ماجد عرب زاده، سید محمد فاطمی، عبدالرضا شیبانی است. 

اولین اجرای خارج از کشور این موسسه نمایشگاهی با عنوان "از سیراف تا مکران" در آذرماه سال ۹۷ در کشور گرجستان بوده است. 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سیراف

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار