نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 دي 1398 - 17:41

نوای جنوب:کودکان محلات جنوبی (کوی ریشهر) با برگزاری مراسم و برنامه‌های آئینی شب یلدا، درازترین شب سال را گرامی داشتند. گستردن سفره یلدا، قصه‌گویی، یاددادن فلسفه یلدا به کودکان، حافظ‌خوانی، اهدای کتاب هدیه به کودکان، برگزاری کارگاه‌های اموزش نقاشی و طراحی و... از جمله برنامه‌های برگزار شده جشن یلدا در خانه فرهنگ و هنر آیت‌الله معتقد اهرمی بود.

نوای جنوب:


کودکان محلات جنوبی (کوی ریشهر) با برگزاری مراسم و برنامه‌های آئینی شب یلدا، درازترین شب سال را گرامی داشتند. گستردن سفره یلدا، قصه‌گویی، یاددادن فلسفه یلدا به کودکان، حافظ‌خوانی، اهدای کتاب هدیه به کودکان، برگزاری کارگاه‌های اموزش نقاشی و طراحی و... از جمله برنامه‌های برگزار شده جشن یلدا در خانه فرهنگ و هنر آیت‌الله معتقد اهرمی بود.
گفتنی است، خانه فرهنگ و هنر آیت‌الله معتقد اهرمی در سایر ایام سال نیز برای محلات جنوبی اقدام به برگزاری کلاس‌های مختلف نظیر طراحی، نقاشی و... می‌کند که حضور و ثبت نام در این کلاس‌ها برای عموم آزاد است. همچنین برگزاری جشن‌ها و آئین‌های باستانی و ملی از دیگر برنامه‌های این خانه است که پذیرای عموم کودکان و خانواده‌های محلات جنوبی است.

 





















کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
یلدا

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار