نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 آذر 1398 - 20:41

نوای جنوب:گفتنی است، این جشن با حضور مهرزاد آسایش و روح‌الله نصرتی اعضای شورای شهر بوشهر، احمد بارگاهی سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری، مهدی عالی پور معاون اجرایی و خدمات شهری، معاونین سازمان فرهنگی شهرداری در میان استقبال ویژه همشهریان عزیز بوشهری و مهمانان بوشهر از استان‌های همجوار برگزار شد.

نوای جنوب:جشن بزرگ شب چله در ساحل زیبای بوشهر
پاییز که نفس‌های آخر خود را می‌کشد، حس و حال عجیبی در بین ایرانیان برای  جشن شب چله به‌وجود می‌آید، شبی که تنها یک دقیقه طولانی‌تر از شب‌های دیگر سال است اما شور و نشاطی را که در بین مردم ایران ایجاد می‌کند وصف‌ناپذیر است.
در همین راستا، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با برگزاری جشن بزرگ شب چله در ساحل زیبای این بندر، چند ساعتی را میزبان همشهریان عزیز و میهمانان گرانقدر بوشهر بود. در ابتدای این مراسم، احمد بارگاهی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر ضمن عرض خیرمقدم به حضار و تبریک شب باستانی یلدا، عیدی شب چله را برنامه‌ریزی مناسب در جهت برگزاری مراسم و برنامه‌های مهیج و شاد تا پایان سال جاری عنوان کرد.
برگزار مراسم خیام‌خوانی، اجرای زنده گروه موسیقی محلی طیفون، برگزاری مسابقه خوانندگی با حضور شرکت‌کننده‌گانی از استان‌های همجوار و کشور افغانستان، اهدای جوایز به حضار، برپایی غرفه‌های خیریه، احداث غرفه پذیرایی از میهمانان، حافظ‌خوانی، شاهنامه‌خوانی، برگزاری جشنواره تزیین هندوانه شب چله و... بخشی از برنامه‌های برگزارشده در این شب به‌یادماندنی بود.
گفتنی است، این جشن با حضور مهرزاد آسایش و روح‌الله نصرتی اعضای شورای شهر بوشهر، احمد بارگاهی سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری، مهدی عالی پور معاون اجرایی و خدمات شهری، معاونین سازمان فرهنگی شهرداری در میان استقبال ویژه همشهریان عزیز بوشهری و مهمانان بوشهر از استان‌های همجوار برگزار شد.























کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
چله

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار