نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 آذر 1398 - 21:12

نوای جنوب:سرپرست مخابرات استان بوشهر گفت: به منظور همراهی با مشتریان اینترنت شرکت مخابرات ایران و در راستای تحقق شعار ارتباطی فراگیر، سه بسته اینترنت با تخفیف ویژه شب یلدا طراحی‌ شده که به مدت ۱۰ روز از جمعه ۲۹ آذر تا دوشنبه ۹ دی‌ به فروش می‌رسد.

نوای جنوب:

 علی مهرپویا امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به‌منظور همراهی با مشتریان اینترنت شرکت مخابرات ایران و در راستای تحقق شعار ارتباطی فراگیر، سه بسته اینترنت با تخفیف ویژه شب یلدا طراحی‌ شده که به مدت ۱۰ روز از جمعه ۲۹ آذر تا دوشنبه ۹ دی‌ به فروش می‌رسد.

وی افزود: این بسته ها در راستای تکریم مشتریان شرکت مخابرات ارائه می شود و سعی ما این بوده که ایام خاطره انگیزی را در شب یلدا و در یک بازه زمانی 10 روزه تقدیم کنیم.

سرپرست مخابرات استان بوشهر تصریح کرد: یکی از این بسته ها، طرح رایگان مکالمات تلفن ثابت به تلفن ثابت (درون شبکه ای) است که از ساعت ۲۰ روز شنبه ۳۰ آذر ماه آغاز و در ساعت ۸ صبح یکشنبه یکم دی به پایان می رسد.

وی عنوان کرد: برای مشتریان اینترنت پرسرعت، نیز تمهیدات ویژه ای اندیشه شده که می توان به  بسته هایی با تعرفه یلدایی در سه حجم از جمعه ۲۹ آذر ماه جاری تا دوشنبه ۹ دی ماه به مدت ۱۰ روز اشاره کرد.

مهرپویا گفت: بسته‌های اینترنت یلدایی مخابرات به صورت بسته ویژه اول با میزان ترافیک بین‌الملل ۲ گیگابایت به قیمت 7900 تومان، بسته ویژه دوم با میزان ترافیک ۵ گیگابایت و با قیمت 3750 تومان" و بسته سوم با میزان ترافیک ۱۰ گیگابایت به قیمت 5900 تومان در این مدت عرصه خواهد شد.

سرپرست مخابرات استان بوشهر ادامه داد: این اقدامات در راستای حمایت از مشتریان، رعایت اصل مشتری‌مداری و اثبات وفاداری مخابرات در قبال اعتماد مشتریان انجام می شود.

وی ادامه داد: اعتماد و تعامل دو سویه مشتریان و مخابرات، موجب پیشرفت اهداف شرکت مخابرات ایران در راستای ارائه محصولات و خدمات مخابراتی می‌شود که خوشبختانه مخابرات ایران در تحقق این مهم موفق عمل کرده است.


کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
مخابرات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار