نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 آذر 1398 - 13:54

نوای جنوب:مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: به سبب پدیده مه‌گرفتگی و کاهش میزان دید خلبان، ۲ پرواز تهران به بوشهر در فرودگاه شیراز به زمین نشست.

نوای جنوب:

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: به سبب پدیده مه‌گرفتگی و کاهش میزان دید خلبان، ۲ پرواز تهران به بوشهر در فرودگاه شیراز به زمین نشست.
کمال دهقان منشاوی اظهار داشت: پرواز تهران به بوشهر به شماره ۴۰۲۵ که قرار بود ساعت ۸ صبح امروز در فرودگاه بوشهر فرود آید به سبب مه غلیظ تغییر مسیر داد و در فرودگاه شیراز به زمین نشست.

وی تصریح کرد: پرواز شماره ۳۹۱۴ هواپیمایی آسمان مسیر تهران_بوشهر نیز که قرار بود ساعت ۹ صبح در فرودگاه بوشهر به زمین بنشیند به سبب مه غلیظ صبحگاهی در فرودگاه شیراز فرود آمد.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان بوشهر نیز با اشاره به سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به بوشهر گفت: فرهاد دژپسند قرار بود در سفری یک روزه امروز به بوشهر سفر کند اما مه غلیظ صبحگاهی سبب شد پرواز وی از تهران به جای بوشهر در فرودگاه شیراز به زمین بنشیند.

رسول زارعی افزود: با مساعد شدن وضعیت جوی پرواز یادشده از شیراز به سمت بوشهر انجام می‌شود.

مه غلیظ صبحگاهی که صبح امروز نقاط مختلف استان بوشهر را در بر گرفته است سبب شد پرواز تهران به بوشهر نتواند در فرودگاه بوشهر به زمین بنشیند و به‌ناچار در فرودگاه شیراز فرود آمد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
هواپیما

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار