نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 آذر 1398 - 12:27

نوای جنوب:🔹🔸 تداوم پیگیریها و اقدامات ریاست شورای اسلامی شهرستان دشتستان در نشستی با مدیر کل آموزش وپرورش استان بوشهر و احصاء و بررسی اهم مطالبات ومشکلات نظام آموزشی شهرستان،صورت گرفت.





 

نوای جنوب:تداوم پیگیریها و اقدامات ریاست شورای اسلامی شهرستان دشتستان :

✅🔹احصاء و بررسی اهم مطالبات ومشکلات نظام آموزشی شهرستان در   نشست با مدیر کل آموزش وپرورش استان بوشهر

🔹🔸 تداوم پیگیریها و اقدامات ریاست شورای اسلامی شهرستان دشتستان در نشستی با مدیر کل آموزش وپرورش استان بوشهر و احصاء و بررسی اهم مطالبات ومشکلات نظام آموزشی شهرستان،صورت گرفت.

🔹🔸 دراین نشست که روز دوشنبه ۲۵ آذرماه در محل دفتر مدیرکل محترم اداره آموزش و پرورش استان بوشهر صورت گرفت آقایان دکتر کرمی و حاج کرامت کشاورز حضور داشتند.

🔹🔸 در آغاز این نشست آقای کشاورز ریاست شورای اسلامی شهرستان دشتستان ضمن تقدیر و تشکر از حسن نظر و توجه وافر آقای دکتر کرمی مدیر کل محترم اداره آموزش و پرورش استان نسبت به تشکیل این جلسه،خواستار  همکاری و تلاش بیشتر مدیران ارشد این سازمان جهت رفع مشکلات و پاسخ مثبت به مطالبات نظام آموزشی،مدارس و کادر اداری و آموزشی شهرستان دشتستان گردید.

🔹🔸آقای کشاورز با اشاره به وجود مشکلات، کاستیها و مطالبات متعدد در حوزه آموزش و پرورش سطح شهرستان دشتستان تصریح نمود: با بررسی و احصاء صورت گرفته، اهم این مشکلات و مطالبات رامیتوان به شرح ذیل عنوان نمود:
 
1⃣ ساخت، نوسازی و ساماندهی مدارس تخریبی واختصاص اعتبار لازم

2⃣ اهتمام در تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام از جمله سالن های ورزشی مدارس در سطح شهرستان و توجه بیشتر به حل معضل کمبود فضای آموزشی

3⃣ حل کمبود نیروی انسانی خصوصا در مقطع ابتدایی، افزایش بودجه و هزینه های اداری همچنین ساماندهی و جبران کمبود  نیروهای خدماتی و سرایه داری ها

4⃣ رفع کمبود وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی همچنین لزوم  افزایش کیفیت لوازم اعطایی از جانب سازمان نوسازی به مدارس سطح شهرستان دشتستان

5⃣ ساماندهی و بهبود سرانه دانش آموزی،افزایش بودجه و اعتبار طرح روستا مرکزی در روستاهای شهرستان

🔹🔸 در پایان این نشست دکتر کرمی مدیرکل محترم اداره آموزش و پرورش استان بوشهر با تشکر مجدد از پیگیریها و تلاشهای ارزشمند آقای حاج کرامت کشاورز،طی سخنانی با اعلام وجود ۱۲۰۰ کلاس تخریبی در سطح استان، اظهار داشت: با تلاش همگانی و استفاده از ظرفیت ارزشمند خیرین در حال حاضر حجم کلاسهای تخریبی را به ۷۰۰ کلاس درس کاهش داده ایم.

🔹🔸 دکتر کرمی ادامه داد: در خدمات رسانی هرگز  کیفیت را فدای کمیت نخواهیم نمود و هم اکنون در سطح استان با کمبود حدود ۲۰۰ نفر نیروی خدماتی مواجه هستیم.

🔹🔸 ایشان افزود: ۳۰۰۰ مدرسه دراستان داریم که سرانه آنها درآینده نزدیک واریز خواهد شد.همچنین پرداخت بخشی از هزینه های اداری تاپایان سال در دستور کار است،خصوصا اداراتی که هیچ منبع درآمدی ندارند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کرامت کشاورز

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار