کد خبر: 11572 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 25 آذر 1398 - 00:14
بغض استقلال بر سر شاهین ترکید+تصاویر و جدول

نوای جنوب:تیم فوتبال استقلال در روزهایی که وضعیت سرمربی‌اش مشخص نیست، برابر شاهین‌ بوشهر به برتری چهار بر یک دست یافت و به صدر جدول‌ رده‌بندی لیگ برتر بازگشت.

نوای جنوب:در آخرین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف شاهین شهرداری بوشهر رفت و با ارائه نمایش هجومی، حریف خود را گلباران کرد.

این بازی در حالی آغار شد که استقلال همچنان بدون سرمربی و درگیر وضعیت «آندره‌آ استراماچونی» است و شاهین بوشهر هم برای رهایی از انتهای جدول تلاش می‌کند.

استراماچونی ساعتی قبل در فضای مجازی اعلام کرد که دیگر امکان ادامه فعالیت در استقلال را ندارد. با این حال مدیران استقلال مدعی شدند که پول این مربی تا دوشنبه در حسابش واریز می‌شود و مشکلی وجود ندارد.

آرش رضاوند ، مهدی قائدی، شیخ دیاباته و محمد دانشگر برای استقلال در این بازی گلزنی کردند و تک گل تیم شاهین را حسین مالکی به ثمر رساند. با این برد تیم استقلال 29 امتیازی شد و به صدر جدول بازگشت، شاهین نیز با این باخت در امتیاز 6 ماند تا همچنان قعرنشین باشد.

شاهینی ها در شروع نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر، پنجشنبه آینده در اصفهان مهمان سپاهان خواهند بود.

در حاشیه

*نیمکت خالی استقلال و نبودن کسی کنار خط برای هدایت تیم استقلال به ضوح معلوم است.
*پیش از شروع بازی ، محمد دانشگر مدافع دشتستانی استقلال، به سمت نیمکت شاهین رفت.
*دراین دیدار و با توجه به اتفاقات برای سرمربی استقلال، هواداران استقلال به دفعات علیه خلیل زاده و وزیر ورزش شعار دادند.


* هنگامی که استقلالی‌ها شیخ دیاباته را تشویق کردند این بازیکن به سمت تماشاگران رفت و شادی‌های بعد از گل خود را مقابل آنها به نمایش گذاشت. طرفداران استقلال هم این کار را با دیاباته انجام داده و به این شکل با مهاجم تیم‌شان ارتباط برقرار کردند.
* سعید الهویی یکی از آنالیزوهای امیر قلعه‌نویی با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار استقلال مقابل شاهین را تماشا خواهد کرد. سپاهان در دیدار آینده خود در جام حذفی باید به مصاف استقلال برود و با وجود درخواست باشگاه سپاهان برای تعویق این بازی نماینده کادر فنی تیم اصفهانی در استادیوم حاضر شده است.
*هواداران تیم فوتبال استقلال یاد و خاطره مرحوم حجازی را زنده نگه داشت و از آنجا که روز گذشته سالروز تولد اسطوره باشگاه استقلال  بود آنها یک صدا ناصر حجازی را فریاد زدند.
* آرش رضاوند برای اولین بار در ترکیب استقلال موفق به گلزنی شد و بعد از به ثمر رساندن این گل به سمت جایگاه هواداران دو آتشه این تیم رفت و با تعظیم مقابل آنها ادای احترام کرد. رضاوند پیش از این در مصاحبه‌های خود تاکید کرده بود بارها و بارها بازی استقلال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از روی سکوها تماشا کرده است.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/11572