نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 آذر 1398 - 14:18
روز گذشته

نوای جنوب:باتوجه به بارندگیهای اخیر و پیرو پیگیریهای مستمر شورای اسلامی شهر،بازدید میدانی فرماندار دشتستان و سایر مسئولین از محل تخریب سد خاکی شهر وحدتیه صورت گرفت.

نوای جنوب: باتوجه به بارندگیهای اخیر و پیرو پیگیریهای مستمر شورای اسلامی شهر،بازدید میدانی فرماندار دشتستان و سایر مسئولین از محل تخریب سد خاکی شهر وحدتیه صورت گرفت.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این بازدید میدانی و بررسی کارشناسی که عصر روز شنبه ۲۳ آذر ماه در محل تخریب سد خاکی بر روی دره فصلی موسوم به "دره جیز" در کوههای نرگسی حاشیه شهر وحدتیه صورت گرفت، آقایان نوروزی فرماندار محترم شهرستان دشتستان، مهندس کریم آزاد معاون عمرانی فرماندار،مهندس نیکنام رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان، مهندس عباسی شهردار و کرامت کشاورز ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه و شهرستان دشتستان حضور داشتند.

در جریان این بازدید آقایان کشاورز وعباسی با ارائه توضیحاتی در خصوص پروژه مهم و حیاتی احداث سد خاکی بر روی دره فصلی موسوم به دره جیز براهمیت و زیربنایی بودن اجراو تکمیل این پروژه تاکید نمودند. ایشان یادآور شدند که در سالیان گذشته و در فصل بارندگی شاهد سرازیر شدن سیلابهای سهمگین وخطرناک در این دره بودیم که متاسفانه خسارات فراوانی رابه بخش کشاورزی ونخیلات شهروندان وارد میآورد. لیکن با پیگیریهای مستمر و همکاری ارزشمند مسئولین اجرای این سد خاکی آغاز که متاسفانه هنوز تکمیل نگردیده و در بارندگی شدید اخیر درهفته قبل شاهد تخریب بخشی ازاین سد بودیم که موجبات نگرانی و نارضایتی عمومی را سبب گردید.لذا درجهت تحقق مطالبه شهروندان وکشاورزان خواستار توجه بیشتر،اختصاص اعتبار و تسریع در تکمیل واجرای مراحل نهایی این سد مهم و حیاتی هستیم.

 درپایان این بازدید، جناب آقای نوروزی فرماندار محترم شهرستان دشتستان نیزبا تقدیر وتشکر از پیگیریها واقدامات مستمر مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه در خصوص انعکاس مطالبات ومشکلات شهر و شهروندان،دلیل حضور خویش را تاکیدبر اهمیت موضوع عنوان نمود و قول همکاری و مساعدت ویژه همچنین تسریع در اجرا وانجام اقدامات لازم را دادند.



















کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سد وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار