نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 آذر 1398 - 14:15

نوای جنوب: در این نشست که روز شنبه ۲۳ آذر ماه در محل دفتر فرماندار دشتستان  تشکیل گردید، آقایان نوروزی فرماندار محترم شهرستان، کشاورز ریاست و زارعی نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتستان حضور داشتند.

نوای جنوب:نشست رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان با فرماندار دشتستان

🔹🔸 در راستای توسعه مدیریت و ارتقای جایگاه و نقش شورای اسلامی شهرستان دشتستان نشست و جلسه ای با فرماندار دشتستان تشکیل گردید.
 
🔹🔸 در این نشست که روز شنبه ۲۳ آذر ماه در محل دفتر فرماندار دشتستان  تشکیل گردید، آقایان نوروزی فرماندار محترم شهرستان، کشاورز ریاست و زارعی نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتستان حضور داشتند.

🔹🔸 درابتدای این نشست، فرماندار دشتستان ضمن خوش آمد گویی و ابراز رضایت ازتشکیل این جلسه، طی سخنانی بر لزوم تلاش و همت بیشتر ریاست واعضای شورای اسلامی شهرستان در راستای توسعه مدیریت و ارتقای جایگاه ونقش این شورا در مسیر تکامل و توسعه همه جانبه روستاها و شهرهای دشتستان تاکید نمودند. نوروزی تصریح کرد: نگاه و دیدگاه من نسبت به شورای اسلامی شهرستان نگاهی کاملا مثبت و توام با همراهی، تعامل سازنده و همکاری است.

🔹🔸ایشان با اعلام این نکته که دوست ندارم شورای شهرستان منفعل باشد اظهار داشت:به منظور فعالتر شدن، اهمیت،ارزش گذاشتن و ارتقای جایگاه این شورا، اعلام میکنم که از هم اینک درتمامی جلسات و امورات درکنار و همراه ما باشید.

🔹🔸 در ادامه نوروزی پیشنهاد داد: مسائل، مشکلات،کاستیها و مطالبات در سطح شهرستان را کاوش و شناسایی نمایید و بطور زیربنایی، اصولی و با جدیت وانرژی تمام پیگیر و در راستای پاسخگویی مناسب به شهروندان و حل و رفع آلام ومشکلات به حق مردم،جلسات و نشست هایی با هماهنگی من با مدیران کل و مسئولین تشکیل دهید.همچنین ایشان خواستار نظارت جدی و کامل این شورا بر روند و حسن اجرای پروژه های عمرانی خدماتی در سطح شهرستان گردیدند. 

🔹🔸سپس آقای حاج کرامت کشاورز ریاست شورای اسلامی شهرستان دشتستان طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکراز لطف، همراهی واهتمام جناب آقای نوروزی فرماندار محترم شهرستان در تشکیل این نشست خواستار توسعه وافزایش سطح فعالیتها و میزان و نحوه کارکرد وعملکرد مجموعه شورای اسلامی شهرستان گردیدند.
 
🔹🔸آقای کشاورز ادامه داد: همراهی،عنایت و همکاری فرماندار میتواند نقطه عطف و مهمی برای ریاست و اعضای این شورا در مسیر وطریق حل مشکلات مردم و تلاش جهت جلب رضایتمندی عمومی باشد. وی در پایان ودر راستای فعالتر شدن و ارتقای نقش وجایگاه این شورا در سیستم مدیریت شهرستان،خواستار تشکیل جلسه و نشست با رئوسای ادارات، مدیران کل، شهرداران، شوراهای اسلامی،فعالین فرهنگی اجتماعی و .... همچنین پیگیری مسائل ومشکلات مردم در حوزه های مختلف خصوصا در حوزه راه وراه سازی،آموزش و پرورش، ورزش،فرهنگ،بهداشت و سلامت، کشاورزی و حوزه آب وبرق،با همراهی و مساعدت فرماندار محترم شدند.
🔹🔸در پایان این جلسه و نشست، آقای زارعی نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتستان نیز در خصوص نظارت مستمر بر روند اجرای پروژه ها و مسائل و مشکلات آموزشی و عمرانی بیاناتی را ایراد نمودند.







کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار