کد خبر: 11520 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 21 آذر 1398 - 10:40
خشم هواداران از اقدام جنجالی رونالدو +عکس

نوای جنوب: دیدار کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس با "یسرائیل کاتس" وزیر خارجه رژیم اشغالگر صهیونیستی و دست دادن با او موجی از خشم و عصبانیت را در میان طرفداران او در پی داشته است.

نوای جنوب:

مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد رژیم صهیونیستی چند روز پیش تصویری را منتشر کرد که طی آن کاتس در کنار رونالدو دیده می‌شود و رونالدو پیراهن خود را به او می‌دهد.

این اقدام رونالدو که طرفدارانش پیشتر او را به عنوان یکی از حامیان ملت فلسطین می‌شناختند، بسیار عجیب است. طرفداران رونالدو به شدت از این حرکت به خشم آمده‌اند.

در همین راستا، یکی از کاربران نوشته است: رونالدو دو رو است، دیروز با کودکان غزه اعلام همبستگی می‌کرد و امروز با وزیر اسرائیلی عکس یادگاری می‌گیرد.

یک نفر دیگر گفته است: "اسرائیل" فاقد تاریخ و هویت است و کسی آن را به رسمیت نمی‌شناسد به همین خاطر تلاش می‌کند تا از هر کسی برای کسب این هویت و به رسمیت شناخته شدن بهره ببرد.

شخصی دیگر هم گفته که مایه ننگ است که او دستان خود را در دست قاتل کودکان فلسطینی گذاشته است.

کاتس پس از این دیدار اظهار داشت که رونالدو پیراهن خود را به من هدیه داد و من سلام اسرائیلی‌ها را به او رسانده و برایش در مسابقات لیگ اروپا آرزوی موفقیت کردم.

کاتس به منظور شرکت در اجلاس گفتگوهای خاورمیانه‌ای راهی رم ـ پایتخت ایتالیا ـ شده است. او دراین سفر با بازیکنان و اعضای تیم فوتبال یوونتوس نیز دیدار کرد.

منبع: ایسنا
لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/11520